اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشکیل ستاد بزرگداشت

پیام قیام 15 خرداد تبیین شود

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: تبیین و ترویج پیام 15 خرداد و گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهیدان این قیام از جمله اهداف تشکیل ستاد بزرگداشت پنجاهمین سال قیام 15 خرداد است.

پیام قیام 15 خرداد تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی در جلسه ستاد بزرگداشت پنجاهمین سال قیام 15 خرداد اظهار داشت: این قیام نقطۀ عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.

وی افزود: رژیم منحوس و وابسته پهلوی در قیام 15 خرداد سال 1342 مسلمانان انقلابی را به خاک و خون کشید و با سرکوب خونین اعتراضات مردمی نقطۀ آغازی برای طوفان عظیم انقلاب اسلامی شد.

صدفی علت قیام مردم در 15 خرداد را حمایت ملت از ولایت و رهبری و اعتراض به دستگیری حضرت امام (ره) اعلام کرد و بیان داشت: پیام 15 خرداد آغاز انقلاب بزرگ امام خمینی (ره) در تشکیل نظامی بر پایۀ اصول و ارزش‌های اسلامی و نتیجۀ قیام 15 خرداد پیروزی ملت بزرگ ایران در 22 بهمن 1357 است.

وی از تشکیل ستاد بزرگداشت پنجاهمین سال قیام 15 خرداد در کرمان خبر داد و ابراز داشت: تبیین و ترویج پیام 15 خرداد و گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهیدان این قیام از جمله اهداف تشکیل این ستاد است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: توجه به لایه‌های عمیق پیدایش و ظهور این قیام، تحلیل و تبیین ابعاد و ریشه‌های بروز قیام، تشریح جایگاه و نقش رهبری امام خمینی (ره)، تحلیل و تبیین جایگاه سرمایۀ دینی و معرفتی در پیش و پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی و تبیین عمق پیدایی انقلاب اسلامی از جملۀ سیاست‌ها و رویکردهای ستاد بزرگداشت قیام 15 خرداد در کرمان است.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول