اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد

ستاد بزرگداشت قیام 15 خرداد در گلستان تشکیل می‎شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: ستاد بزرگداشت قیام 15 خرداد به مناسبت پنجاهمین سالگرد بزرگداشت این روز در گلستان تشکیل می‎شود.

ستاد بزرگداشت قیام 15 خرداد در گلستان تشکیل می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: از 15 خرداد 1342 تا خرداد 1392 مدت 50 سال می‎گذرد که برای گرامیداشت این ایام ستادی در کشور و به تبع آن در گلستان شکل خواهد گرفت و برنامه‎های خوبی از سوی این ستاد پیش‎بینی شده است.

وی تبیین و ترویج قیام 15 خرداد، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد، توجه دادن افکار عمومی و ظرفیت‎های تاریخی به این رخداد مهم، تشریح جایگاه رهبری و امام راحل و تداوم این جایگاه توسط ولایت فقیه از جمله اهداف و سیاست‎های کلی این ستاد است.

مدیران دستگاه‎ها فعالیت خوبی با ستاد بزرگداشت 15 خرداد داشته باشند

استاندار گلستان از مدیران دستگاه‎های اجرایی استان خواست تا فعالیت خوبی پس از شکل‎گیری ستاد بزرگداشت 15 خرداد داشته باشند.

قناعت از تشکیل ستادی در استان با محوریت معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در همین راستا خبر داد و یادآور شد: از ظرفیت‎های مردمی و خودجوش در حوزه‎های مختلف دانشجویی، طلاب، فضای مجازی، هنری و رسانه‎ای استفاده خواهد شد.

وی در خصوص ستاد بازسازی عتبات عالیات در گلستان نیز بیان داشت: از مدیران دستگاه‎های اجرایی استان انتظار می‎رود تا هر گونه فعالیت و مساعدتی در راستای بازسازی عتبات عالیات از این کانال استفاده شود.

گلستان در راه‎اندازی پارک علم و فناوری در رتبه 28 کشور قرار دارد

استاندار گلستان در خصوص پارک علم و فناوری استان ابراز داشت: پارک علم و فناوری در گلستان دیر شکل گرفته و جزو 28 استان کشور در این زمینه هستیم.

این مسئول با بیان اینکه پارک علم و فناوری در چهار محور فعالیت می‎کند، خاطرنشان کرد: توجه به شرکت‎های دانش‌بنیان در کاهش وابستگی به نفت موثر است که این مهم باید جدی گرفته شده و بیش از پیش گسترش و تداوم پیدا کند.

وی در خصوص ایام تعطیلات نوروزی گفت: گلستان باید میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشد لذا با کمک دستگاه‎های اجرایی باید تلاش کنیم تا میزبان شایسته‎ای برای مهمانان نوروزی باشیم.

57 دستگاه اجرایی در گلستان میزبان میهمانان نوروزی هستند

به گفته استاندار گلستان؛ 57 دستگاه اجرایی استان و نهادها پای کار هستند تا خاطره خوشی را برای مهمانان نوروزی فراهم کنیم.

قناعت گفت: دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر در گلستان به صورت شبانه‎روزی فعال است که مورد بازدید استاندار و معاونان استاندار قرار می‎گیرد، لذا انتظار می‎رود مدیران انتظارات ستاد تسهیلات نوروزی را برآورده کنند.

انتهای پیام/83001/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول