اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

معرفی فرماندار شهرستان جدیدالتأسیس نیمروز

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مسئولان و اقشار مختلف مردم، تقی طاهری به عنوان فرماندار شهرستان جدیدالتأسیس نیمروز معرفی و منصوب شد.

معرفی فرماندار شهرستان جدیدالتأسیس نیمروز

به گزارش خبرگزاری فارس از نیمروز، استاندار سیستان و بلوچستان عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار شهرستان نیمروز در جمع مردم اظهار داشت: در آستانه سالگرد حادثه تروریستی تاسوکی قرار داریم و باید با تأسی از محضر شهدای والامقام همواره اصل خدمت و عدالت را به عنوان محور کاری خود قرار دهیم.

وی افزود: این منطقه با اهدای 140 شهید و 52 جانباز و داشتن شهیدی محوری همچون سردار «حبیب لکزایی» سهم خود را به انقلاب ادا کرده است و حال زمان آن رسیده تا ما به این مردم فهیم خدمت‌رسانی کنیم.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهرستان جدیدالتأسیس نیمروز از قابلیت‌ها و استعدادهای بی‌شماری به ویژه در حوزه‌های کشاورزی و باغداری برخوردار است که به‌رغم خشکسالی توان شکوفایی دارد.

نارویی با بیان اینکه مرز همواره قابلیت اساسی برای سیستان و بلوچستان است گفت: مدیران منطقه باید این نعمت خدادادی را به خوبی قدر بدانند و با برنامه‌ریزی‌های منسجم علاوه بر شهرستان، استان و کشور را هم از مزایای آن بهره‌مند کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در سطح منطقه وجود دارد انتظار می‌رود مدیران فارغ از تعطیلات از جان مایه گذاشته و تمام توان خود را در خدمت به مردم وفادار این منطقه به‌کار گیرند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: رسانه‌ها نقش غیرقابل انکاری در ارائه خدمات دارند و درخواست می‌شود در انعکاس خدمات انجام شده که بسیار هم هست اما به دلیل عمق محرومیت و توجه نکردن رژیم ستمشاهی هنوز محرومیت در آن موج می‌زند را به همگان اعلان کنند.

نارویی یادآور شد: مردم این استان در برهه‌های مختلف تدین، ولایت‌مداری، میهن‌دوستی، وحدت و وفاداری خود را به نظام و انقلاب به اثبات رسانده‌اند و ما در قبال این مردم وظیفه جوابگویی داریم.

وی گفت: از تمامی نمایندگان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران می‌خواهم فرصت به دست آمده به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و عزتی که از این مردم به دست آورده‌اند را قدر دانسته و در هر پست و موقعیتی خود را در بوته آزمایش ببینند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: انتقال خط لوله صلح از استان به کشور برادر پاکستان می‌تواند سرمنشأ خیر و برکات بی‌شماری برای استان باشد و مدیران حداکثر استفاده را از این مزیت به دست آمده ببرند.

نارویی با اشاره به سفر 20 روزه رئیس جمهور به استان خاطرنشان کرد: از مساعدت و همت تمامی مدیران و زحمتکشانی که تلاش خود را برای اجرایی کردن مصوبات سفر انجام داده‌اند تشکر کرده و امیدوارم فارغ از مسائل سیاسی و جناحی با قدرت خدمات رسانی را ادامه دهند.

وی بیان کرد: استکبار جهانی که زمانی با توپ و تانک و ماشین کامل جنگی به میهن ما لشکرکشی کرد و هیچ کاری از پیش نبرد امروز در جبهه‌ای دیگر و با خدعه جنگ نرم را به ما تحمیل کرده که باید هوشیار بود.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری همواره نقشه‌های دشمن را رسوا کرده است اذعان داشت: امروز بر ما فرض است تا در مقابل سختی‌ها با تأسی از خون شهدا و جانفشانی ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های محترم این عزیزان، جایگاه خود را بازیابیم.

نارویی گفت: این انقلاب راحت به دست نیامده و برای آن خیلی هزینه شده است چراکه ملت غیور ایران هیچگاه زیر بار زور نرفته و این به مذاق دشمنان خوش نمی‌آید و همیشه در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند.

وی قبل از انجام مراسم معارفه فرماندار نیمروز بر سر گلزار شهدای منطقه و به ویژه شهید لکزایی حاضر شد و یاد و خاطر آنان را گرامی و با آنان تجدید عهد و میثاق کرد.

انتهای پیام/75001/ق40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول