اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل محیط زیست استان بوشهر:

مجتمع گازی به عنوان حامی درختان حرا در کشور معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل محیط زیست استان بوشهر گفت: مجتمع گازی پارس جنوبی به عنوان حامی درختان حرا در کشور معرفی شد.

مجتمع گازی به عنوان حامی درختان حرا در کشور معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اصغر مطهری عصر امروز در جشن احیای 22 هکتار از جنگل‌های حرا در عسلویه اظهار داشت: تلاش برای حفاظت از محیط زیست و گسترش فضای سبز امری لازم است.

وی افزود: در منطقه عسلویه اقدامات خوبی در راستای احیای جنگل‌ها در دست اجراست و امیدوار هستیم شاهد مشارکت شرکت‌ها در این عرصه باشیم.

مدیر کل محیط زیست استان بوشهر با تقدیر از فعالیت‌های شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در زمینه کاشت درختان حراء خاطرنشان کرد: ما از امروز این شرکت را به عنوان شرکت حامی درختان حراء به کشور معرفی می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز با بیان اینکه حفظ محیط زیست وظیفه همه است اظهار داشت:‌ ماموریت ما به عنوان یکی از سرامد ترین شرکت‌های منطقه، فراورش بهینه و سبز است.

علی‌اکبر شعبان‌پور با اشاره به برنامه‌های مختلف مجتمع در زمینه‌های محیط زیستی یادآور شد: کاهش فلرینگ، پایش آلودگی‌های منطقه در 17 نقطه، اجرای طرح‌های مختلف در زمینه پیشگیری از آلودگی آب و خاک، افزایش فضای سبز داخل پالایشگاه‌ها و درختکاری 20 هکتار از جنگل‌های حراء بخشی از برنامه‌های شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در زمینه محیط زیست است.

وی انجام تمامی این اقدامات را در سایه تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان و منطقه عنوان کرد و افزود:‌ در سال آینده برنامه درختکاری 50 هکتار از جنگل‌های حراء را هدفگذاری می‌کنیم و امیدواریم به این هدف در سال آینده دست یابیم.

شعبان‌پور گفت: از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رشد و توسعه منطقه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول