اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی فارس:

فرهنگ‌سازی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی فارس مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را فرهنگ‌سازی دانست.

فرهنگ‌سازی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، آخرین گردهمایی سال جاری مسئولان و کارشناسان این سازمان در فارس در سال جاری ظهر امروز در لامرد برگزار شد.

در این گردهمایی رئیس سازمان بهزیستی فارس در سخنانی اظهار داشت: اگر قرار باشد سازمان بهزیستی بیش از گذشته در تمام امور و وظایف خود موفق باشد باید روش‌های سنتی را در مدیریت کاری را کنار بگذارد.

عبدالحمید کشاورز افزود: مهم‌ترین نقشی را که می‌توانیم در مدیریت داشته باشیم، تصمیم‌گیری مناسب و هدفمند است و باید برای کارآمدسازی این سازمان قدم‌های ویژه برداشته شود.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف توسط سازمان بهزیستی فارس صورت گرفته گفت: این استان بیشترین متخصصان اجتماعی را جذب کرده است.

رئیس سازمان بهزیستی فارس ادامه داد: 145 فعالیت توسط سازمان بهزیستی در سه حوزه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری صورت می‌گیرد و کم‌تر سازمانی یافت می‌شود که بیشترین و متنوع‌ترین برنامه‌ها را در دستور کار خود داشته باشد.

کشاورز در بخشی دیگری از سخنان خود به موضوع مهم پیشگیری اشاره کرد و بیان داشت: مهم‌ترین کاری را که می‌توان در سازمان بهزیستی انجام داد پیشگیری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مهم‌ترین فعالیت در این زمینه نیز موضوع توانمندسازی در زمینه فرهنگی است.

وی مهم‌ترین موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را فرهنگ‌سازی دانست و عنوان کرد: والدین و فرزندان با علم و آگاهی خود می‌توانند در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ‌سازی گام‌های موثری بردارند.

کشاورز تصریح کرد: نباید در جامعه به افراد معلول و معتاد با چشم حقارت نگاه کرد و راه‌اندازی و ایجاد مراکز مشاوره بهترین راه درمان برای این گونه افراد است.

رئیس سازمان بهزیستی فارس در ادامه سخنان خود در زمینه ایجاد اشتغال از سوی این سازمان نیز اضافه کرد: در زمینه ایجاد اشتغال تاکنون فعالیت‌های بزرگ و بسیار خوبی انجام شده، اما اشتغال‌ها باید پایدار باشد و افراد تحت تکفل نیز زیر پوشش قرار داده شوند.

کشاورز در زمینه احداث مسکن نیز گفت: باید مسکن‌های خودمالک در سطح استان فارس افزایش پیدا کند که در این زمینه نیز تاکنون کارهای خوبی صورت گرفته است.

در ادامه این گردهمایی فرماندار لامرد نیز در سخنانی متذکر شد: باید از لحاظ مالی و معنوی به مددجویان توجه شود.

محمود صفری اذعان داشت: خدمت به این قشر جامعه به طور یقین کاری ارزشمند و باعث افتخار است و ما آماده هرگونه همکاری و کمک به سازمان بهزیستی هستیم.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول