اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اسفراین:

برای رفع آسیب‌های اجتماعی چاره اندیشی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید آسیب‌های اجتماعی شناسایی و در خصوص این آسیب‌ها چاره اندیشی شود.

برای رفع آسیب‌های اجتماعی چاره اندیشی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان شمالی، هادی قوامی در بازدید از زندان اسفراین، بیکاری را منشاء بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی دانست.

وی افزود: اگر به مقوله اشتغال در جامعه اهمیت داده شود و در خصوص اشتغال جوانان تدابیر لازم اتخاذ گردد شاهد ورود آنها به زندان نخواهیم شد.

قوامی تصریح کرد: حال با توجه به اینکه درصدی از زندانیان را جوانان به خود اختصاص داده باید در جهت اصلاح و تربیت آنان کوشید و زمینه بازگشت آن‌ها را به خانواده و اجتماع فراهم کرد.

وی همچنین به زندانبانی اسلامی در ایران اشاره کرد و گفت: باید در راستای سیاست‌های سازمانی مبنی بر کاهش آمار جمعیت زندان تلاش کرد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وظیفه ما مسئولان این است که به این قشر نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و زمینه بازگشت آنان به جامعه را مهیا کنیم.

وی با حضور در جمع مددجویان زندان اسفراین ضمن ابراز خرسندی از توجه ویژه زندان به مقوله اشتغال و حرفه آموزی مددجویان قول مساعد در زمینه حمایت از اشتغال زندانیان در جهت رفع کمبودها از جمله وسایل ورزشی را دادند.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول