اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

حرف مردم باید از طریق رسانه‎های داخلی گفته شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: حرف مردم باید از طریق رسانه‎های داخلی گفته شود در غیر این صورت مردم به رسانه‎های خارجی گرایش پیدا خواهند کرد که عواقب ناگواری خواهد داشت.

حرف مردم باید از طریق رسانه‎های داخلی گفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، جواد قناعت در شانزدهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان گلستان با محوریت بررسی اقدامات و برنامه‎های سازمان در حوزه تنظیم بازار کالا و خدمات و ارائه گزارش صدا و سیمای مرکز گلستان در خصوص اقدامات و برنامه‎های رسانه در بحث تنظیم بازار اظهار داشت: رسانه‎ها و مخصوصاً صدا و سیما نقش موثر و تاثیرگذاری در تنویر و جهت‎دهی افکار عمومی دارند به نحوی که در حال حاضر استعمارگران از طریق رسانه‎ها به جنگ نرم روی آورده‎اند.

وی تصریح کرد: در این شرایط حرف مردم باید از طریق رسانه‎های داخلی گفته شود در غیر این صورت مردم به رسانه‎های خارجی گرایش پیدا خواهند کرد که عواقب ناگواری خواهد داشت، خوشبختانه صدا و سیما تاکنون در انجام وظایف محوله به خوبی عمل کرده و مردم هم به صدا و سیما اعتماد دارند.

استاندار گلستان با اشاره به وجود تحریم‎ها علیه کشور گفت: باید با درک شرایط موجود، فهم مشترکی از شرایط داشته باشیم و فضای روانی جامعه را مدیریت کنیم که این امر با تعامل و همکاری تنگاتنگ دستگاه‎های مرتبط به وجود می‎آید.

قناعت با تشکر از برپایی نمایشگاه فروش بهاره در سطح استان گفت: برگزاری نمایشگاه‎ها باید به سمتی برود که تولیدکنندگان برای عرضه کالا و خدمات با قیمت‎های مناسب به آن روی بیاورند به طوری که کالا بدون واسطه و دلال به دست مردم برسد.

وی همچنین خواستار بازرسی و کنترل مداوم بازار و نمایشگاه فروش بهاره شد.

استاندار گلستان تعامل بیشتر سازمان صدا و سیما با سازمان صنعت، معدن و تجارت و برگزاری جلسات فنی برای پیشبرد اهداف را خواستار شد. 

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول