اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

افزایش 42.5 درصدی اعتبارات تملک دارایی گلستان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان از افزایش 42.5 درصدی اعتبارات تملک و دارایی این استان نسبت به بودجه سال قبل خبر داد و گفت: گلستان در این زمینه رتبه هفتم کشور را داراست.

افزایش 42.5 درصدی اعتبارات تملک دارایی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان گلستان اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی استان در سال 1391 بالغ بر 168 میلیارد تومان بود که این رقم در لایحه بودجه سال 1392 به 242 میلیارد تومان افزایش یافته است.

این مسئول در خصوص اعتبارات هزینه‎ای گلستان تصریح کرد: اعتبار هزینه‎ای استان در قانون بودجه سال 1391 بالغ بر 118 میلیارد تومان بود و در لایحه بودجه سال 1392 به 140 میلیارد تومان رسیده و رشد 20 درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‎دهد.

استاندار گلستان با ابراز خرسندی از وضعیت اعتبارات تملکی و هزینه‎‎ای استان در لایحه بودجه سال 1392 از مدیران دستگاه‎های اجرایی استان خواست تا با هفت نماینده گلستان در مجلس شورای اسلامی ارتباط برقرار کرده تا با تلاش آنها این لایحه در مجلس تبدیل به قانون شود.

قناعت با تاکید بر اینکه اعتبارات بودجه سال 1392 برای گلستان مهم و حیاتی است، خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تاکنون تعامل خوبی داشتند و پیگیری‎های مناسبی نیز صورت گرفته، اما انتظار می‎رود در سهم‎بری بودجه گلستان تلاش بیشتری کنند.

وی از مدیران دستگاه‎های اجرایی استان خواست تا ارتباط مستمر با دفتر آمار و اطلاعات استانداری گلستان برقرار کرده و اذعان داشت: این ارتباط برای دو هدف بارگذاری اطلاعات و به‌روز کردن آمار و اطلاعات، به منظور محقق کردن اهداف سامانه یکپارچه‌سازی اطلاعات استان «سیمابر» است.

استاندار گلستان تاکید کرد: تمام مدیران دستگاه‎های اجرایی در این راستا همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم به آنچه مطلوب است، برسیم.

انتهای پیام/83001/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول