اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

رسیدگی به خانواده شهدا قداست دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران سرافراز، وظیفه‌ای است که قداست دارد.

رسیدگی به خانواده شهدا قداست دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع صبح امروز در دیدار مسئولان با سه خانواده معظم شهید که به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز جم صورت گرفت، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، خانواده شهدا چشم و چراغ کشور هستند و باید از کسانی که رزمندگان رشید و شهدای والامقامی را تقدیم اسلام و انقلاب کردند، تجلیل شود.

وی با تبریک سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، وظیفه این نهاد را بسیار مهم و خطیر ارزیابی کرد و با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات خانواده‌های شهدا خاطر نشان کرد: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران سرافراز وظیفه‌ای است که قداست دارد.

فرماندار جم ابراز داشت: امنیت امروز ایران و زندگی ما به دور از ناامنی‌هایی که به ویژه در همسایگی کشورمان وجود دارد، مرهون رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم نیز با تجلیل از بردباری خانواده شهدا، شهیدان را سند افتخار ایران خواند و گفت: بازدید از خانواده‌های معظم شهدا، افتخاری بود که امروز نصیب ما شد.

سید علیرضا سجادی‌زاده با اشاره به برنامه‌های روز جم گفت: امروز افتخار داریم که در سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و در قالب یکی از برنامه‌های ارزشمند روز جم، خدمت خانواده شهدا برسیم که از همکاری و هماهنگی شهردار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تقدیر می‌کنم.

رئیس بنیاد شهید جم نیز اظهار داشت: شهدا و ایثارگران در موفقیت نظام اسلامی نقشی بی‌نظیر دارند.

محمد ملک‌زاده افزود: تکریم خانواده شهدا امری لازم است و همه مسئولان موظف هستند بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه کنند.

وی همچنین ضمن معرفی کامل شهدا، گزارشی از خدمات این بنیاد به خانواده شهدا ارائه کرد.

انتهای پیام/2451/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول