اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری بافت:

عدم تفاهم و اعتیاد از ریشه‌های طلاق است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: ریشه‌یابی طلاق در مرحله اول عدم تفاهم و دوم اعتیاد یکی از طرفین ازدواج است.

عدم تفاهم و اعتیاد از ریشه‌های طلاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، مجید زین‌الدینی عصر امروز در جلسه همفکری وکلای دادگستری این شهرستان با امام جمعه اظهار داشت: حجم مراجعات پرونده‌ها به دادگاه‌ها زیاد و ریشه‌یابی طلاق در مرحله اول عدم تفاهم و دوم اعتیاد یکی از طرفین ازدواج است.

وی بیان داشت: زن و مردی که ازدواج کردند، نباید دعوای داخلی را به خارج از خانه ببرند، چراکه میانجی‌گری‌های بی‌مورد ممکن است، زندگی‌ها را از هم بپاشد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه بافت نیز عنوان کرد: حق در جوامع اسلامی باید به بهترین نحو ممکن احقاق شود، همانگونه که در کشور ما می‌شود.

وی افزود: اگر انسان به دنبال ظلم کردن باشد، قطعاً به هلاکت می‌رسد، کسی که حق کسی را بخورد، حقش خورده می‌شود و حضرت محمد (ص) فرمودند، «کسی که مظلوم را برای گرفتن حقش کمک کند، زمانی که قدم‌ها به لرزه در می‌آید، قدم‌های او ثابت می‌ماند.»

محمد محقق، دادستان بافت نیز یادآور شد: در ارتباط با برخی از مشکلات اخلاقی و طلاق، ضعف بنیه اعتقادی این روند را تسریع می‌کند.

انتهای پیام/80024/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول