اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

طلاق منفورترین اعمال در پیشگاه خداوند است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: بر اساس آیات قرآن طلاق منفورترین اعمال در پیشگاه خداوند است.

طلاق منفورترین اعمال در پیشگاه خداوند است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی حجت‌الاسلام سید‌‌ رضی‌ موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: بر اساس مفاد روایات متعدد طلاق دادن زن منفورترین اعمال در محضر خداوند است چون موجب جریحه‌دار شدن عواطف، به وجود آمدن سوء ظن، از هم پاشیده شدن کانون گرم خانواده و به وجود آمدن خلأ عاطفی در فرزندان می‌شود.

وی در ادامه توقعات نامحدود زوجین از همدیگر، بداخلاقی، تبعیت از هوا و هوس، بی توجهی به نیازهای همدیگر و دخالت‌های بی‌جای اقوام و بستگان در زندگی خصوصی زوجین را از جمله علل گسترش طلاق در جامعه برشمرد.

شکوری با اشاره به حادثه روز 22 بهمن حوزه علمیه قم که عده معدودی سخنرانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی را بر هم زدند اظهار داشت: نباید اجازه داده شود عده‌ای معدود حرمت حوزه علمیه قم را زیر سؤال ببرند و قلب مراجع تقلید و بزرگان دین را به درد آورند.

وی افزود: امروز پس از مواضع روشن و شفاف ولی امر مسلمین هر گونه اقدام برخلاف وحدت و تحریک عواطف جامعه و درست کردن خوراک تبلیغاتی بر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از مصادیق بارز خیانت به مردم و بازی در زمین دشمن است.

شکوری تصریح کرد: حفظ و نگهداری حرمت و قداست حوزه علمیه قم بر همه لازم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حماسه 22 بهمن نمایش وفاداری ملت ایران بود.

شکوری با قدردانی از حماسه تاریخی مردم ایران در 22 بهمن اظهار داشت: این حماسه عظیم نمایش وفاداری و ولایتمداری ملت ایران بود که کمر دشمنان انقلاب و نظام را شکست.

وی ادامه داد: با وجود محاصره اقتصادی، فشارهای تورم و گرانی، تبلیغات گسترده رسانه‌های استکبار جهانی ملت موقع‌شناس و متعهد ایران بار دیگر حماسه آفریدند و دشمنان را ناکام گذاشتند.

انتهای پیام/61001/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول