اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

سند کاهش طلاق در استان سمنان تنظیم شود

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: در برهه کنونی، بسیار لازم است تا با همکاری همه دستگاه‏های اجرایی، سند کاهش طلاق در استان سمنان تنظیم شود.

سند کاهش طلاق در استان سمنان تنظیم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، جلسه گروه کاری پیشگیری از آسیب‏ها و ارتقای سلامت اجتماعی استان سمنان با حضور 13 دستگاه اجرایی در اداره کل بهزیستی این استان تشکیل شد.

فریدون دوست‏محمدی، جانشین مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدای این جلسه، ضمن خوش‏آمدگویی به اعضا اظهار امیدواری کرد تا با شناسایی آسیب‏ها، تدوین برنامه‏های عملیاتی و تنظیم سند کاهش طلاق، بتوانیم گام مؤثری را در جهت کاهش این امر داشته باشیم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان سمنان نیز تشکیل جلسات مرتبط در حل و فصل مشکلات در جامعه را مؤثر دانست و گزارشی از مصوبات و مکاتبات اعضای این گروه کاری اعلام کرد.

رعنا سورمه در ادامه گفت: امیدواریم تدوین این سند بتواند گامی هر چند کوچک در جهت کاهش آسیب طلاق داشته باشد، البته در صورت نهایی و تصویب نشدن این سند، هر دستگاه در چارچوب وظایف خود، اقداماتی را به منظور کاهش طلاق انجام خواهد داد.

همچنین اعضا پس از ضروری دانستن انجام پژوهش‏های مرتبط قبل از تدوین برنامه‏های عملیاتی، مقرر کردند تا پیشنهاد پژوهشی در این زمینه توسط نیروی انتظامی، بهزیستی، کمیته امداد، دادگستری، ثبت احوال، و سپاه ارائه شود.

در صورت تصویب و  تأمین هزینه توسط استانداری سمنان نسبت به انجام سایر مراحل از جمله تکمیل و اجرای پژوهش، تعیین اهداف، شرح وظایف دستگاه ها، اعلام برنامه عملیاتی و... اقدام خواهد شد.

با توجه به اینکه در سند مذکور برخی از آیتم‏ها لحاظ نشده است، بر اصلاح محتوا پس از اجرای پژوهش تأکید شد.

از موضوعات مورد موافقت اعضا، همکاری و تعامل مستمر کارشناسان، حضور اعضای ثابت در جلسات، و پاسخ‏گویی به‏موقع در خصوص اطلاعات مورد نیاز انجام فعالیت فوق بود.

انتهای پیام/2249/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول