اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه کاشان:

پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده شد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار اصفهان گفت: در انتخابات آینده برخی قصد دارند برای مطرح خود کردن در انتخابات، برخی دیگر از رقبا را زیر سؤال برده و شرایط را ناآرام کنند اما پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم انجام شده است.

پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی در آیین تودیع و معارفه بخشدار‌های قدیم و جدید قمصر در سالن اجتماعات شهرداری این شهر اظهار داشت: در هر پست و مقامی که هستیم موظف به رعایت قانون هستیم که اگر از این مدار خارج شویم کارها مشروعیت شرعی و قانونی ندارد.

وی تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و قانون‌گرایی را دو اصل و مبنای حق اعلام کرد و افزود: مدیران نظام مشروعیت خود را از مقام معظم رهبری دارند و مدیون رهبری و ولایت فقیه هستند.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه میزان مشروعیت و گستره فعالیت مدیران را قانون مشخص کرده است بیان داشت: مدیران بر اساس شرح وظایف قانونی خود حق دخالت در حوزه دیگران را ندارند اما ارتباط و تعامل مدیران با یکدیگر بدون دخالت در امور دیگران در بهبود فرآیند کارها مؤثر است.

به گفته وی اگر شناخت لازم از مرزبندی فعالیت‌ها وجود داشته باشد هیچ‌گونه تلاقی در امور به وجود نمی‌آید و کارها بر اساس قانون و روال عادی انجام می‌پذیرد.

جوادی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و درخواست مقام معظم رهبری از مسئولان برای حفظ اعتماد مردم ابراز داشت: باید همه به هشدار معظم‌له مبنی بر اینکه از امروز تا هنگام انتخابات هر فردی نغمه جدایی سر دهد خائن است ملتزم بوده و از تفرقه و اختلاف به شدت پرهیز کنیم.

به گفته وی مشکل‌مان در برداشت سخنان مقام معظم رهبری در مورد انتخابات این است که فکر می‌کنیم ما مخاطب اصلی این رهنمود مقام معظم رهبری نیستیم و منظور معظم‌له دیگران هستند.

به گفته وی چنانچه هر فردی خود را مخاطب اصلی رهنمود مقام معظم رهبری که هم تکلیف شرعی و هم قانونی است قرار دهد این رهنمود مقام معظم رهبری روی زمین نمی‌ماند.

معاون استاندار اصفهان در ادامه پیش‌بینی امور جاری شهرستان در سال آینده را یکی از اقدامات شورای تأمین شهرستان دانست و گفت: در پایان هر سال پیش‌بینی وقایع سال آینده شهرستان در دستور کار قرار دارد.

جوادی برگزاری انتخابات مهم سال 92 و برگزاری همزمان انتخابات ملی یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخاب محلی شوراهای اسلامی شهر و روستا را از جمله وقایع مهم سال آینده برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو برخی قصد دارند برای مطرح خود کردن در انتخابات، برخی دیگر از رقبا را زیر سؤال برده و شرایط را ناآرام کنند اما پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم انجام شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام ابوالقاسم ارمی امام جمعه شهر قمصر کاشان نیز مسئولان را بندگان لایق خدا و خادمان بندگان خدا دانست و گفت: مسئولانی که خادم بندگان خدا هستند جایگاه رفیعی در بهشت دارند.

وی افزود: مسئولانی که در نظام اسلامی خدمتگزار مردم هستند کسانی هستند که اخلاق آنان گرامی‌تر و عاقبت‌اندیشی بیشتری دارند و خدمتگزار واقعی مردم هستند.

ارمی خدمات بی‌شمار 34 سال گذشته دوران انقلاب اسلامی را قابل شمارش ندانست و افزود: خدمات و برکات 34 سال گذشته با همت و تلاش و اخلاص مسئولان نظام دینی به دست آمده است.

در پایان این مراسم که در سالن اجتماعات شهرداری قمصر برگزار شد فرماندار کاشان ضمن تقدیر از زحمات حسین رضوی بخشدار سابق قمصر، احمدرضا طحانی را به عنوان بخشدار جدید قمصر معرفی کرد.

انتهای پیام/2406/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول