اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان تاکید کرد

هماهنگی بیشتر در زمان اجرای مانور امداد و نجات

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به اجرای مانور امداد و نجان در زنجان گفت: در اجرای مانور امداد و نجات باید هماهنگی بیشتری وجود داشته باشد.

هماهنگی بیشتر در زمان اجرای مانور امداد و نجات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد‏رضا براتی بعدازظهر امروز در حاشیه مانور امداد و نجات در روستای تهم، اظهار کرد: دستگاه‏های اجرایی در زمان بروز حادثه باید با هماهنگی بیشتری اقدام کنند.

وی به عملکرد موفق در اجرای مانور امداد و نجات اشاره کرد و افزود: حضور به موقع و انجام اقدامات لازم در مانور امداد و نجات به شکل مناسبی انجام شد.

* اجرای طرح امداد و نجات موفقیت‌آمیز بود

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان به نحوه برگزاری مانور امداد و نجات اشاره کرد و یادآور شد: اجرای طرح امداد و نجات موفقیت‌آمیز بود.

وی به حضور و جدیت دستگا‏های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: دستگا‏های اجرایی استان با توجه به ظرفیت‏های موجود اقدامات مناسبی انجام دادند.

* امتیازبندی دستگاه‏های اجرایی با توجه به نحوه حضور در اجرای مانور

براتی به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح امداد و نجات اشاره کرد و گفت: دستگاه‏های اجرایی با توجه به نحوه حضور در اجرای مانور امتیازبندی می‏شوند.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان بکارگیری دستگاه‏ها و ادوات مورد نیاز توسط دستگاه‏های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و افزود: بکارگیری ادواتی که باید در مانور بکارگیری می‏شدند حائز اهمیت است.

وی به عدم بکارگیری و حضور برخی از ادوات مورد نیاز در هنگام مانور اشاره کرد و اظهار داشت: قطعاً نحوه عملکرد دستگاه‏ها در این مورد بررسی می‏شود.

* زمان ورود و خروج دستگاه‏ها در صحنه حادثه باید با دقت انجام شود

براتی خواستار هماهنگی بیشتر دستگاه‏های اجرایی در زمان برگزاری مانور شد و خاطرنشان کرد: در زمان بروز حادثه ورود و خروج دستگاه‏ها در صحنه حادثه باید با دقت انجام شود.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان اجرای مانور امداد و نجات در روستای طارم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این مانور موجب آمادگی دستگاه‏های اجرایی در زمان حادثه می‏شود.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی شهرستان زنجان در آمادگی کامل هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی در زمان عید نوروز برای مواجهه با هر تهدیدی آماده هستند.

انتهای پیام/73002/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول