اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع بسیج شاهرود با صدور بیانیه‏ای:

بیان بهار عربی برای انحراف خواسته حقیقی مردم است

خبرگزاری فارس: مجمع بسیج شهرستان شاهرود با صدور بیانیه‏ای تاکید کرد: بیان بهار عربی از سوی سردمداران و پادشاهان متکبر و وابسته کشورهای منطقه، برای انحراف خواسته حقیقی مردم است.

بیان بهار عربی برای انحراف خواسته حقیقی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، اولین بیانیه مجمع بسیج شهرستان شاهرود بعد از برگزاری نخستین جلسه این مجمع صادر شد.

در این بیانیه آمده است: با صلوات بر پیامبر اعظم و اهل بیت عصمت و طهارت و سلام به روح بلند و ملکوتی امام راحل عظیم‌الشان و روان پاک شهیدان راه حق که با نثار جان برای زمینه‌سازی حکومت جهانی اسلام جهاد کردند؛ بزرگ همتانی که در هنگام غربت اسلام و ایران، پرچم عزت و افتخار را بر بلندای بام جهان برافراشتند و از ما خواستند که در زیر پرچم اسلام، سرباز ولایت و خادم مردم عزیز و حامی مسلمانان و مستضعفان جهان باشیم.

در ادامه می‏خوانیم: امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران، جهان، جلوه‌گاه حقیقتی است که در اوج ناباوری غیر معتقدین به قدرت و نصرت الهی، رخ می‌نماید.

بعد از سالها تسلط دشمنان اسلام و مسلمین بر جوامع اسلامی، چه به شکل استعمار، چه به صورت سلطه فرهنگی یا سلطه اقتصادی سیاسی و به رغم سلطه سنگین غرب بر ملتها، هسته‌های بیداری اسلامی، رشد کرده و به ثمر نشسته است.

اکنون مردم دنیای اسلام و بسیاری از ملل تحت سلطه غرب،نه تنها به شعار«دین افیون توده هاست» نیشخند می‌زنند، بلکه معتقدند تنها راه نجات و یکتا وسیله عزت، سربلندی و استقلال (اسلام) است، دلیلش، فراوانی نام (محمد) و پرفروش شدن قرآن کریم، درست در زمانی است که عروسک‌های دست پرورده استکبار جهانی این انوار الهی را به سخره می‌گیرند.

در بخش دیگری تاکید شده است: اما سردمداران و پادشاهان متکبر و وابسته این کشورها در باور این حقیقت مهم با دید انکار از خود واکنش نشان داده و آن را با تعبیر نادرست (بهار عربی) می‌خوانند و در صدد انحراف خواسته حقیقی مردم خویش‌اند.

استکبار جهانی با راه‌اندازی جنگ‌های تحمیلی و پی در پی تلاش دارد که منطقه مرکزی اسلام، که آن را به اشتباه خاورمیانه می‌کنند، دچار آشوب و هرج و مرج شده و مانع حرکت روبه جلوی این جریان اسلامی شوند، جنگ‌های لبنان، غزه و سوریه در امتداد این هدف شوم است، لیکن کور خوانده‌اند زیرا در سال‌های آغازین انقلاب اسلامی، تمام توان استکبار در شرق و غرب عالم و با تحریک دولت بعث عراق و خیانت برخی عوامل داخلیشان، جنگی را به ما تحمیل کردند و خواستند که نهال نوپای انقلاب را برچینند اما اراده الهی تثبیت و گسترش انقلاب بود؛ معتقدیم امروز و همیشه اراده الهی ما فوق همه اراده‌هاست.

مجمع بسیج شهرستان شاهرود در این بیانیه آورده است: بعد از شکست‌های متوالی نظامی و سیاسی، جنگ را به عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی گسترش داده‌اند که از دوران جنگ تحمیلی تا به امروز ادامه دارد و با انواع تحریم‌های بین‌المللی علمی و مالی در پی شکست ایران بودند اما با اتکا به عزم ملی و انقلابی خود اسیر این کاستی و تحریم‌ها نشدیم و با توان خستگی‌ناپذیر خود در مقابل این حربه‌ها ایستادگی کرده‌ایم.

دشمن در دهه سوم انقلاب با ناامیدی از حیله‌های بکارگرفته شده، فلش جنگ را به سمت اراده مردم سوق داده که به تعبیر مقام معظم ولایت، «جنگ امروز جنگ اراده‌هاست»، اما مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران با موقع‌شناسی در این پیچ عظیم تاریخی، با وجود تمام مشکلات اقتصادی و فشارهای زندگی، لحظه‌ای از حمایت نظام اسلامی و رهبری دست برنداشته و در ازمنه حساس که دشمن به شکست ما دل خوش کرده است، با حضور به موقع در صحنه؛ بینی او و فتنه‌گران و منحرفان را به خاک مالیده است.

همچنین تصریح شده است: حماسه مردمی 9 دی، راهپیمایی‌های پرشور و حضور حداکثری در انتخابات مختلف، نماد حمایت و پشتیبانی مردم ولایت‌مدار ماست که امیدهای دشمنان و بدخواهان را به کابوسی تلخ بدل کرده و در حیرت این حرکات عظیم انگشت به دهان مانده‌اند.

غرب مغرور و حاکمان زور مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند و در مقابل اراده الهی مردم ما چاره‌ای جز کُرنش ندارند؛ملت ما ثابت کرده که با تمام توان در برابر مستکبران ایستاده است؛ مستضعفین جهان چشم به این مقاومت دوخته‌اند و برای پیروزی آن دعا می‌کنند؛ انقلاب اسلامی جهانی کانون امید آنها شده و ملت‌های اسلامی احساس می‌کنند می‌توانند به برکت اسلام، در مقابل دشمنان، در مقابل شبکه فساد صهیونیستی که بر سیاست‌های دول غربی مسلط است، حرف خود را به کرسی بنشانند. «وعدکم الله مغانم کثیره تاخذونها فعجل لکم هذه» این بخشی از وعده الهی است که تحقق پیدا کرد.

در ادامه می‏خوانیم: سخن حق و حرف دل ما این است؛ در شرایطی که جبهه غربی صهیونیستی روبه نابودی می‌رود و انسجام خود را از دست داده، سیاستمداران و دولتمردان کشورمان با اتکا به اخلاق اسلامی و رعایت تقوای فردی و جمعی و اصلاح رفتار و مدیریت کلان کشور، مردم را در این پایداری یاری نمایند و از این حرکت عظیم الهی مردم، درس ایستادگی گرفته و همانند آحاد مردم تا پای جان از ارزش‌های والای اسلامی و میراث خمینی کبیر دفاع کنند.

همانگونه که رهبر عزیزمان بارها بر این امر اصرار ورزیده‌اند که «از ملت ایران به خاطر این حضور پرشکوه و عزتمندانه سپاسگزاری کنیم در مقابل این احساس، در مقابل این بصیرت، انسان باید تعظیم کند، این ملت ایران است» .همان ملتی که در صحنه مانده و خواهد ماند و این حضور را به عینه در انتخابات آینده تکرار خواهند کرد، مسئولان با درست خدمت کردن به مردم تکریم کنند.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول