اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دامغان:

پیام‏های بیداری اسلامی به نسل‏های جدید منتقل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دامغان گفت: در برهه کنونی، همه باید تلاش داشته باشند تا پیام‏های بیداری اسلامی به نسل‏های جدید منتقل شود.

پیام‏های بیداری اسلامی به نسل‏های جدید منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام سیدمحمود ترابی ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان دامغان در سخنانی با اشاره به لزوم انتقال و تشریح پیام‏های بیداری اسلامی به نسل‏ جدید جوانان ایرانی و مسلمان در جهان افزود: گرامیداشت انقلاب اسلامی و تبیین نقش آن در رخداد و اوج‏گیری بیداری اسلامی یکی از مهم‏ترین مسائلی است که باید به آن توجه داشت.

وی تصریح کرد: همه مردم و مسئولان باید در راستای انتقال پیام‏های بیداری اسلامی به نسل‏های جدید وارد عمل شوند و عظمت انقلاب اسلامی را که زمینه‏ساز بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان شد، به همگان بنمایانند.

امام جمعه دامغان با تاکید بر اینکه در این عرصه همه باید وارد میدان شوند، گفت: حمایت مردم اقصی نقاط جهان از بیداری اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) دلایل متعددی دارد که باید به خوبی بازشناسی شود.

تحولات اسلامی و خیزش‏های مردمی مورد واکاوی قرار گیرد

ترابی اضافه کرد: امروز باید توجه بیشتری به امور مختلف سیاسی و اجتماعی در کشورهای منطقه داشت و تحولات اسلامی و خیزش‏های مردمی در این کشورها که همگی برگرفته از الگوی زیبای جمهوری اسلامی ایران است، مورد واکاوی قرار گیرد.

ترابی ادامه داد: مسلمانان همواره اولویت خود را در مبارزه با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی می‏دانند و حتی لحظه‏ای حاضر نیستند تا از ارزش‏های والای دینی و اعتقادی خود عقب‏نشینی کنند.

امام جمعه دامغان تقویت وحدت ملی و انسجام اسلامی را در برهه کنونی یکی از نیازهای اساسی کشور ذکر کرد و گفت: مردم کشورمان باید توجه داشته باشند که ایران امروز به وحدت و هم‏بستگی آحاد ملت بیش از گذشته نیاز دارد.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول