اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان‎رضوی:

موج بیداری اسلامی تمام جهان را فراگرفته است

خبرگزاری فارس:‌ معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان‌رضوی عنوان کرد: موج بیداری اسلامی تمام جهان را فراگرفته است و می‎توان اثرات انقلاب اسلامی را در آن دید.

موج بیداری اسلامی تمام جهان را فراگرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار علی‌اصغر رشید صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مولود 15 خرداد سال 42 و نتیجه انقلاب خونین حسینی(ع) است.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت امام (ره) خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی مانند مردم عهد رسول‌الله، امام علی(ع) و امام حسین (ع) نیستند و از جان و دل پشتیبان ولایت فقیه هستند. 

وی با بیان اینکه دشمن با همه قدرت خود به میدان آمده یادآور شد: ملت ایران آزمون‌های سخت بسیاری را در دفاع از ولایت و رهبری پشت سر گذاشته و تحریم‌های دشمن به جای ضربه زدن به انقلاب باعث پیشرفت کشور و محبوبیت ملت ایران شده است.

وی ادامه داد: دشمن با عناوین قومیت‌گرایی، توطئه‌های بلوک شرق و غرب‌، جنگ تحمیلی 8 ساله و ایجاد بیش از 1400 حزب و گروه مخالف علیه نظام و با پشتیبانی استکبار جهانی در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود، اما حضور بی‌نظیر ملت ایران در تمام عرصه‌ها این حرکات دشمن را خنثی نمود. 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: برای گذر از پیچ تاریخی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره فرمودند، باید در سایه وحدت، از استعدادهای موجود در دهه پیشرفت و عدالت بهره گرفت و ارزش‌های خود را ملاک عمل قرار داد.

علی‌اصغر رشید با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان ادامه داد: موج بیداری اسلامی به زودی کاخ‌نشین‌های سعودی را هدف قرار خواهد داد و حرکت ملت مسلمان عربستان در شرق و غرب این کشور گویای این مطلب است.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه سال 1392 اضافه کرد: انتخابات سال آینده آزمون بزرگ ملت ایران و مشت محکمی در برابر تمام فتنه‌اندوزی‌های دشمنان و استکبار است و مهمترین راه برخورد با دشمن، قانون‌مداری و پیروی از رهبری انقلاب است.

وی با اشاره به تبلیغات کاندیداهای احتمالی قبل از آغاز فرصت قانونی انتخابات در کشور گفت: این تبلیغات باعث اختلاف‌افکنی، تضعیف توشه مردم در مبارزه با استکبار و باعث تضعیف شدن دولتمردان می‌شود.

وی ادامه داد: مردم بصیر ایران اسلامی با حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، صحه گذاشتن بر سیاست‌های کلان نظام و دولت مردان خود برای توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند تا این پیچ بزرگ تاریخی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/70027/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول