اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون باستانی و زورخانه‏ای:

رهبری خط مشی اشاعه مرام پهلوانی در ورزش را مشخص کردند

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون کشتی قهرمانی و زورخانه‏ای گفت: مقام معظم رهبری در منویات خود در دیدار اخیر با ورزشکاران مدال‏آور خط مشی اشاعه مرام پهلوانی در ورزش را مشخص کردند.

رهبری خط مشی اشاعه مرام پهلوانی در ورزش را مشخص کردند

محمدرضا طالقانی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: خط مشی که ایشان در این دیدار تعریف کردند بسیار زیبا و منطقی است که در صورت تحقق، اصل پهلوانی وارد بدنه ورزش ایران می‎شود و این ایده‎آل ما است.

وی افزود: همچنین تحقق این خط مشی موجب می‎شود از این پس بداخلاقی‎ها و کج‎محوری‎ها را در ورزش نداشته باشیم و این مختص هیچ رشته خاصی نیست بلکه همه رشته‎های ورزشی را در برمی‎گیرد.

طالقانی در ارتباط با صحبت خود با مقام معظم رهبری گفت: ایشان از ابتدای انقلاب به بنده لطف داشتند و در برنامه‎های استقبال از امام راحل در کنار ایشان بودم و در این گفت و گوی کوتاه در حاشیه مراسم از ایشان برای تماشای فینال مسابقات کشتی پهلوانی جهانی که اردیبهشت ماه برگزار می‎شود دعوت کردم و مقام معظم رهبری همچون گذشته به بنده و این ورزش لطف نشان دادند.

رئیس فدراسیون کشتی قهرمانی و زورخانه‏ای با بیان اینکه فدراسیون کشتی بهترین فدراسیون سال است، یادآور شد: کسب شش مدال طلای المپیک این فدراسیون را بهترین فدراسیون سال کرده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با ثبات مدیریت در این فدراسیون مشکلات موجود مرتفع و به شایعات نیز پایان داده شود و حضور خوبی در مسابقات آسیایی کشتی که در پیش رو داریم داشته باشیم.

انتهای پیام/66007/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول