اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بنک خبر داد

اجرای 121 هزار مترمربع آسفالت معابر شهری بنک

خبرگزاری فارس: شهردار بنک از اجرای 121 هزار مترمربع آسفالت معابر شهری بنک خبر داد.

اجرای 121 هزار مترمربع آسفالت معابر شهری بنک

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسین صفایی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهر ساحلی بنک اظهار داشت: بنک از شهرهای زیبا و مهم استان بوشهر است و برای رشد و توسعه این شهر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: در آستانه سال نو قرار داریم و تمهیدات ویژه‌ای برای مهمانان نوروزی اندیشیده‌ایم و انتظار داریم به خوبی از عهده اسکان و پذیرایی مهمانان نوروزی برآییم.

شهردار بنک خاطر نشان کرد: تجهیز اماکن اقامتی با شتاب و کیفیت خوبی انجام شده و تا زمان فرا رسیدن تعطیلات نیز این روند تداوم خواهد داشت.

صفایی تصریح کرد: در اجرای طرح‌ها، دقت لازم را برای متوقف کردن حفاری‌های سطح شهر داریم و تلاش داریم رضایت خاطر مهمانان و شهروندان را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: در دو سال اخیر در راستای عمران و آبادانی بنک کارهای ارزنده‌ای به ویژه در حوزه بهسازی و بازسازی خیابان‌ها و معابر انجام گرفته است.

شهردار بنک از اجرای 121 هزار مترمربع آسفالت معابر شهری بنک خبر داد و افزود: این امر طی 2 سال در شهر ساحلی بنک انجام شده است.

صفایی ابراز داشت: در سال 90 آسفالت معابر شهری به مساحت 56 هزار متر مربع با اعتبار 940 میلیون تومان و در سال 91 به مساحت 65 هزار متر مربع با اعتبار یک میلیارد و 290 میلیون تومان بوده که شاهد افزایش کیفیت اجرای طرح آسفالت معابر هستیم.

وی به اجرای طرح‌های زیباسازی شهر اشاره کرد و گفت: شهرداری ساحلی بنک در راستای نورپردازی و زیباسازی معابر و محیط شهری اقدام به خرید و نصب 200 چراغ LED با طرح پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بلوار امام حسین (ع) با اعتباری بالغ بر 730 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی کرده است.

صفایی خاطر نشان کرد: از هیچ تلاشی برای رشد و توسعه شهر ساحلی بنک فروگذار نمی‌کنیم و فرصت‌ها را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول