اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان چاره‌اندیشی کنند

محور بیرجند نهبندان حادثه‌خیزترین محور خراسان‌جنوبی است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به تصادفات سفرهای نوروزی گفت: بیشترین تصادفات استان مربوط به محور بیرجند نهبندان است.

محور بیرجند نهبندان حادثه‌خیزترین محور خراسان‌جنوبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر احمدعلی گودرزی ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: بیشترین تعداد تصادفات در محور بیرجند نهبندان رخ می‌دهد.

وی از توقیف 627 دستگاه خودرو و موتور سیکلت طی ایام نوروز در سطح استان خبر داد و افزود: در مجموع در ایام نوروز 6 هزار و 132 تخلف حادثه‌ساز در سطح استان به وقوع پیوست.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: همچنین 23 جلد گواهینامه که تعداد نمرات منفی آنها به حد نصاب رسیده نیز از رانندگان پس گرفته شده و دیگر حق رانندگی ندارند.

گودرزی از انجام تست اپیوم در جاده‌های استان خبر داد و تصریح کرد: این تست از تعداد 100 راننده گرفته شده که متأسفانه 31 نفر مثبت بوده که برخورد لازم با آنها صورت گرفته است.

وی با اشاره به مهم‌ترین علت تصادفات سفرهای نوروزی در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: عدم توجه به جلو، سرعت و انحراف به چپ از مهم‌ترین علل تصادفات در سطح استان گزارش شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی از اسکان یک‌هزار و 236 نفر از خانواده پرسنل نیروی انتظامی در ایام نوروز در سطح استان خبر داد.

گودرزی دیدار با خانواده معظم شهدا،‌دیدار با 70 نفر از بازنشستگان نیروی انتظامی و ‌اعزام 54 نفر از پرسنل به مناطق عملیاتی جنوب را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در ایام نوروز برشمرد.

وی از صدور 6 هزار و 170 برگ جریمه نیز در جاده‌های استان طی ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 63 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول