اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

معتادان پرخطر از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: با توجه به اینکه معتادان به ویژه معتادن پرخطر سلامت جامعه را با تهدید مواجه می‌کنند، این افراد از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند.

معتادان پرخطر از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا میرحیدری امروز در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی که در دفتر معاون سیاسی امنیتی استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه معتادان به ویژه معتادان پرخطر می‌توانند سلامت یک جامعه را با خطر مواجه کنند دستگاه‌های مختلفی از جمله نیروی انتظامی برای مبارزه با این چالش در جامعه دست به کار شدند.

وی افزود: به این منظور شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اعتباری را برای راه‌اندازی کمپ جمع‌آوری معتادان تخصیص داده و در این راستا اطلاع‌رسانی‌های مطلوبی انجام شده و این طرح مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به برخی مشکلات در راستای جمع‌آوری متکدیان بیان کرد: یکی از دستگاه‌هایی که در جمع‌آوری متکدیان مشارکت دارد، شهرداری است که با مشکل کمبود اعتبار مواجه شده و مشارکت چندانی در این زمینه نمی‌تواند داشته باشد.

وی به نحوه جمع‌آوری متکدیان در گذشته اشاره و ابراز کرد: پیش از این متکدیان با مشارکت دستگاه‌های عامل جمع‌آوری و پس از پالایش به شهرهایشان بازگردانده می‌شدند که اکنون کمتر چنین مسئله‌ای رخ می‌دهد.

میرحیدری با اشاره به پیش رو بودن عید باستانی نوروز تصریح کرد: با توجه به اهمیتی که این ایام از نظر آمد و شد زائران به قم دارد، باید به گونه‌ای عمل شود که تا پایان ایام تعطیلات نوروزی وضعیت مطلوبی را در سطح شهر شاهد باشیم.

انتهای پیام/78005/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول