اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

اعزام کاروان‏های راهیان نور نظام اسلامی را بیمه می‏کند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه گفت: اعزم کاروان‏های راهیان نور در حقیقت سرمایه‏گذاری برای بیمه کردن نظام اسلامی است.

اعزام کاروان‏های راهیان نور نظام اسلامی را بیمه می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اسماعیل اسفندیار پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‏های راهیان نور شهرستان فیروزکوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: همه دشمنی استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی به واسطه اسلامیت حکومت ماست.

وی با اشاره به کلامی از امام راحل که «همه دشمنی‏های آمریکا با ایران به خاطر اسلام ناب است»، افزود: در ایران اسلامی به برکت وجود ولایت، اسلام ناب محمدی(ص) را در تمامی ارکان حکومت ملاحظه می‏کنیم و به فرموده مقام معظم رهبری، «این حکومت جلوه‏ای از حکومت حضرت مهدی موعود(عج) است».

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: اسلامیت نظام که برگرفته از مکتب عاشورایی امام حسین(ع) است، به ما می‏آموزد که مرگ سرخ را بر زندگی ننگین ترجیح دهیم.

وی ادامه داد: این آموزه‏‌ها عاشورایی است که چنین حکومتی را همواره در معرض تهدید قرار می‏دهد و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به روشنی شاهد آغاز دشمنی‏های معاندان بودیم.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: وظیفه امروز ما حفظ روحیه انقلابی، مقاومت و مکتب عاشورایی در فرهنگ اسلامی و ایرانی است.

اسفندیار گفت: اگر در دفاع مقدس و در شرایطی که بیش از 40 کشور جهان از صدام ملعون حمایت می‏کردند پیروز شدیم، نه به واسطه حکومت قدرتمند یا توان نظامی، بلکه به خاطر مفاهیم والای برگرفته از مکتب عاشورایی امام حسین(ع) بود.

وی اظهار کرد: اگر خواستار پایداری نظام اسلامی هستیم، باید روحیه ایثار و شهادت‏طلبی برگرفته از مکتب عاشورایی را تقویت و به نسل‏های جدید انقلاب منتقل کنیم.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه با اشاره به اعزام همه ساله کاروان‏های راهیان نور از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان داشت: شور و شوق وافر جوانان و به خصوص نسل‏های جدید انقلاب از حضور در مناطق عملیاتی و جنگی در حالی که شاید اصلاً آن دوران را درک نکرده‏اند، حاکی از اثرگذاری این حرکت فرهنگی است که باید حفظ شود.

اسفندیار ابراز امیدواری کرد: آحاد جامعه باید با حضور در این مناطق و استفاده از فرصت معنوی پیش رو، ضمن پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت در حفظ و حراست از دستاوردهای بزرگ ایران اسلامی کوشا باشند.

انتهای پیام/2568/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول