اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه:

راهیان نور یک دانشگاه علمی است

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه گفت: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و بزرگترین برنامه فرهنگی میدانی و در واقع یک دانشگاه علمی است.

راهیان نور یک دانشگاه علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سیدمحمد احمدپور بعد از ظهر امروز در نشست ستاد راهیان نور عسلویه اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دارای اهمیت زیادی در افزایش معنویت و اخلاق اسلامی در بین جوانان است و موجبات آشنایی نسل جوان با فضای جبهه و جنگ می‌شود.

وی با تأکید بر حفظ و اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطر نشان کرد: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و بزرگترین برنامه فرهنگی میدانی و در واقع یک دانشگاه علمی است.

احمدپور با اشاره به تلاش دشمنان در منحرف کردن جوانان و با بیان اینکه کاروان راهیان نور زمینه مناسبی برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است، تصریح کرد: کاروان راهیان نور یکی از کم هزینه‌ترین راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

بخشدار ویژه عسلویه با تأکید بر اینکه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده وظیفه تک تک ماست از تلاش مسئولان برای راه‌اندازی این کاروان‌ها به‌ عنوان باقیات‌الصالحات یاد کرد و خواستار همکاری و مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های منطقه برای تقویت و برگزاری باشکوه اردوهای کاروان راهیان نور شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عسلویه نیز با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی به‌ صورت مداوم و مستمر عنوان کرد: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی تلنگری است که ما ایثار و فداکاری شهدا را فراموش نکنیم و به اهداف و آرمان‌های آنها وفادار بمانیم.

خلیل رفعتی در پایان یادآور شد: امسال در نظر داریم 700 نفر از بسیجیان منطقه در چهار مرحله به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کنیم که همکاری و مساعدت تمام دستگاه‌ها و شرکت‌های منطقه را می‌طلبد.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول