اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردویی سپاه قم عنوان کرد

حمایت جدی مسئولان از اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس:‌ مسئول مرکز اردویی سپاه علی بن ابیطالب(ع) بر لزوم حمایت همه جانبه مسئولان استانی از برگزاری بهتر و مؤثرتر اردوهای راهیان نور تأکید کرد.

حمایت جدی مسئولان از اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، ستار احمدوند در حاشیه اعزام کاروان‌‌های راهیان نور با تأکید بر اینکه اردوهای راهیان نور یک کار صرفا فرهنگی است، خاطرنشان کرد: مسئولان و نهادهای فرهنگی اهتمام ویژه‌ای به برنامه‌‌های راهیان نور داشته و در این جریان عظیم با مجموعه سپاه تعامل و همکاری داشته باشند.

وی هدف از برگزاری راهیان نور را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: حمایت از روایتگری دفاع مقدس و روحیه جهاد، ایثار و مقاومت در نسل امروز و پیوند ارزشی نسل جدید با نسل دوران دفاع مقدس و الگودهی به جوانان به ویژه در ایام شروع سال جدید از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

احمدوند با اشاره به اجرای برنامه‌‌های فرهنگی متنوع در اردوهای راهیان نور افزود: در راستای غنی‌سازی محتوایی اردوها برای هر کاروانی یک تیم فرهنگی تشکیل شده که در رأس اقدامات آنها اقامه نماز جماعت اول وقت در مکان‌‌های پیش‌بینی شده به ویژه در زیارتگاه‌‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه برای ارتقاء معنوی و عقیدتی زائران در هر اتوبوس یک راوی دوران دفاع مقدس و یک روحانی حضور خواهند داشت ادامه داد: تشکیل کتابخانه اتوبوس با کتب متنوع و تهیه بسته فرهنگی ویژه اردوی راهیان نور نیز از دیگر اقدامات فرهنگی پیش‌بینی شده برای بهره‌مندی زائران راهیان نور است.

مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه قم با اشاره به اثربخشی گسترده این اردوها اظهار کرد: طبق نظرسنجی‌‌های صورت گرفته از مسئولان و فعالان فرهنگی اردوهای راهیان نور یکی از رویدادهای اثرگذار و عظیم فرهنگی و البته نیازمند حمایت، مشارکت و توجه همه جانبه نهادها و ارگان‌های استان است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول