اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی کردستان خبر داد

کشف 6 میلیون انواع مواد محترقه در کردستان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف 6 میلیون انواع مواد محترقه در این استان خبر داد و گفت: پلیس با هرگونه تجمع مخل نظم عمومی در روز چهارشنبه‌سوری برخورد می‌کند.

کشف 6 میلیون انواع مواد محترقه در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج، اظهار کرد: 4 میلیون از این مواد محترقه توسط نیروهای انتظامی و 2 میلیون آن نیز با تلاش نیروهای مرزبانی کشف و ضبط شده است.

وی از اجرای طرح‌های ویژه به منظور جمع‌آوری مواد محترقه در چند روز اخیر در سطح شهرهای استان خبر داد و گفت: به همین منظور نیز بازرسانی در سطح شهر فعال شده و با توزیع‌کنندگان مواد محترقه به شدت برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پلیس هیچگاه مخالف شادی و نشاط مردم نیست، گفت: تنها هدف پلیس برخورد با افرادی است که به بهانه شادی کردن شهروندان را دچار مخاطره و آسیب می‌کنند.

وی از برخورد جدی با افراد مخل امنیت در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت:‌ با هر فردی که بخواهد از خطوط قرمز تعریف شده پلیس در چهارشنبه آخر سال عدول کند برخورد قاطع می‌شود و این اشخاص تا پایان تعطیلات نیز در بازداشت خواهند بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد:‌ برخورد با رانندگان متخلفی که بخواهند با حرکت‌های نمایشی در خیابان‌ها و معابر امنیت سایر افراد را به خطر بیاندازند نیز در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است.

قنبری با بیان اینکه شعار امسال پلیس در برقرار امنیت تعطیلات نوروزی و شب چهارشنبه آخر سال محله محوری است، افزود: برقراری امنیت در محله‌ها تنها با مشارکت و همکاری خود مردم میسر است از این رو  از آنان می‌خواهیم برای جلوگیری از بروز هر نوع حادثه‌ای از تجمع خودداری کنند.

وی تصریح کرد: پلیس در شب چهارشنبه‌سوری با هر نوع تجمعی که نظم و امنیت عمومی را خدشه دار کند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

فعالیت 400 گشت نامحسوس در میان مردم

وی از ارائه تمهیدات ویژه به منظور تامین امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: حدود 400 نفر گشت نامحسوس پلیس در محلات و اماکن مختلف در بین مردم حضور خواهند داشت.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان، در همین راستا مستندسازهایی نیز آموزش‌های لازم را فرا گرفته و رفتار مردم را نظارت و تحت کنترل می‌گیرند.

قنبری از محدویت تردد موتورسیکلت‌ها در چهارشنبه آخر سال در برخی از محورها در شهر سنندج خبر داد و گفت: تردد موتورسیکلت‌ها در محورهای حواشی شهر همچون محور صلوات‌آباد و کمربندی آبیدر در روز چهارشنبه آخر سال ممنوع است.

وی تصریح کرد: پلیس با هرگونه استفاده از مواد محترقه و اشتعال‌زا در این مسیرها نیز به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول