اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23 اسفند ماه

رقابت‌های هاپکیدوی بانوان کشور در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رقابت‌های سبک هاپکیدوی انتخابی تیم ملی بانوان کشور 23 اسفند ماه به میزبانی قزوین برگزار می‌شود‌.

رقابت‌های هاپکیدوی بانوان کشور در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این رقابت‌ها به مدت دو روز به میزبانی قزوین و در سالن ورزشی یادگار امام (ره) الوند برگزار می‌شود‌.

به گفته رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قزوین این رقابت‌ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود که تاکنون حضور تیم‌های اصفهان، فارس، گیلان، تهران، خراسان رضوی و تیم میزبان قزوین در این مسابقات قطعی شده است.

اگر‌‌چه افشین هادی‌چگینی اعتقاد دارد تا زمان آغاز برگزاری این مسابقات امکان افزایش تیم‌های شرکت‌‌کننده در این رقابت‌ها هم حضور دارد، اما به طور قطعی تیم‌های شرکت‌کننده تا یک روز قبل از آغاز ‌این مسابقات قابل تشخیص نیست و تغییرات زیادی را به همراه خود دارد‌.

رزمی‌کاران حاضر در رقابت‌های هاپکیدوی قهرمانی بانوان کشور در دو بخش مبارزه و دفاع شخصی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که نفرات برتر این دوره از مسابقات جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی سبک هاپکیدوی بانوان کشور را به دست می‌آورند‌.

این روزها قزوینی‌ها در استفاده از میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند، به طوری که هفته گذشته هیئت ورزش‌های رزمی استان میزبان مسابقات سبک سامبوی قهرمانی کشور بود و توانست عملکرد مناسبی را از خود بر جای بگذارد.

البته تیم مردان هاپکیدوی سبک ورزش‌های رزمی قزوین هم هفته گذشته در جریان رقابت‌های ورزش‌‌های رزمی قهرمانی کشور عملکرد مناسبی را از خود بر جای گذاشت و توانست سه عنوان رنگارنگ را از آن خود کند‌.

ورزش‌های رزمی قزوین در این سال‌ها توانسته است درخشش قابل توجهی را از خود به نمایش بگذارد، به طوری که در سال 91 ورزشکاران این رشته ورزشی بارها در سبک‌های رزمی مختلف با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور توانسته‌اند جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشورمان را کسب کنند‌.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول