اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته نونهالان فدراسیون دو و میدانی کشور اعلام کرد

اسامی نفرات برتر رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس:مسئول کمیته نونهالان فدراسیون دو و میدانی خراسان‌رضوی اسامی نفرات برتر رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور را اعلام کرد.

اسامی نفرات برتر رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا خوش‌باطن عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی نونهالان دختر و پسر کشور دیروز 18 اسفند ماه با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور در سالن دو و میدانی باغبانباشی مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

وی افزود: در بخش دختران تیم خراسان‌رضوی بالاتر از تیم‌های استان‌های البرز و اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت و در بخش پسران تیم همدان قهرمان شد و تیم‌های خوزستان و خراسان‌رضوی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

خوش باطن ادامه داد: در بخش دختران و در ماده دو 60 متر فائزه نسایی از تیم خراسان‌رضوی به مقام سوم دست یافت، مژده قهری و مهدیه جعفربیگلو به ترتیب از همدان و البرز، مقام نخست و دوم را کسب کردند.

وی با اشاره به کسب مدال طلا از سوی الناز عادلی از تیم خراسان‌رضوی در ماده دو 400 متر، افزود: فاطمه محبی دونده نونهال اصفهان و مائده ثمر از تیم خراسان‌رضوی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این ماده را از آن خود کردند.

مسئول کمیته نونهالان فدراسیون دو و میدانی کشور گفت: در ماده دو 800 متر زهرا انوشه از استان البرز به مقام نخست دست یافت، ساجده فانی و نجیبه شرشبی دو دونده نونهال استان به ترتیب به مقام دوم و سوم رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی دختران کشور دست یافتند.

وی با اشاره به کسب مقام نخست ماده دو 1500 متر توسط بهاره جهان تیغ دونده نونهال خراسا‌ن‌رضوی خاطرنشان کرد: در این ماده نسترن اکبری از همدان و ساجده موگویی از اصفهان مقام‌های بعدی را از آن خود کردند.

خوش باطن به کسب مقام‌های نخست تا سوم ماده دو 60 متر بامانع از سوی نونهالان دونده استان اشاره کرد و گفت: هانیه یحیی‌پور، زهرا غفرانی و فائزه آشوربور هر سه از تیم دو ومیدانی نونهالان خراسان‌رضوی به ترتیب مدال‌های طلا، نقره و برنز این رقابت‌ها را کسب کردند.

وی ادامه داد: در ماده پرش طول نیز ریحانه مبینی از اصفهان مقام نخست را به دست آورد، ندا قریشی نونهال کردستانی مقام دوم و فائزه علیزاده از تیم خراسان‌رضوی به مقام سوم دست یافت.

مسئول کمیته نونهالان فدراسیون دو و میدانی کشور یادآور شد: غزاله مصطفی ورزشکار استان البرز در ماده پرش ارتفاع قهرمان شد و کسب مقام دوم و سوم این ماده توسط زهرا غفوریان و معصومه بیک خراسانی از تیم خراسان‌رضوی صورت گرفت.

وی افزود: فاطمه تقوی نونهال دومیدانی کار خراسان‌رضوی نیز در ماده پرتاب وزنه به مقام قهرمانی رسید، فاطمه گرجی از اصفهان و مهشاد مهرجو از همدان مقام‌های بعدی این ماده را به دست آوردند.

خوش باطن خاطرنشان کرد: در بخش پسران و در ماده دو 60 متر سلمان موسیوند از همدان، سالار صادق‌پور از البرز و محمد جالینوس از خراسان‌رضوی به ترتیب مقام نخست تا سوم نخستین دوره رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن نونهالان کشور را به دست آوردند.

وی ادامه داد: در ماده دو 400 متر پسران نیز عبدالرئوف بمپوری از استان سیستان و بلوچستان به مقام قهرمانی رسید، مهرزاد بردبار نونهال استان البرز دوم شد و فرشاد کردلو از استان زنجان به مقام سوم دست یافت.

مسئول کمیته نونهالان فدراسیون دو و میدانی کشور گفت: ایمان طالبی رسا از همدان، سید اسماعیل موسوی از خوزستان و سجاد عباسی زرنکشی از استان البرز مقام‌های نخست تا سوم ماده دو 800 متر را از آن خود کردند.

وی با اشاره به کسب مقام نخست ماده دو 1500 متر پسران توسط حسین داداشی تنکابنی از استان مازندران، افزود: علی مرادی از همدان و اسماعیل قادری بیرونده از استان البرز به مقام دوم و سوم رقابت‌های دو و میدانی داخل سالنی قهرمانی نونهالان کشور در ماده دوی 1500 متر دست یافتند.

خوش باطن ادامه داد: در ماده دو 60 متر بامانع نیز امیر هزامی نونهال خوزستانی مقام نخست را کسب کرد، محمدسجاد گنج‌غفار از کرمان و سجاد حسن بیگی از اصفهان مقام‌های دوم و سوم این ماده را به دست آوردند.

مسئول کمیته نونهالان فدراسیون دو و میدانی کشور با اشاره به کسب مقام نخست رشته پرش طول نونهالان کشور توسط صادق مردانی از استان زنجان گفت: میثم عبداله پور از تیم استان قزوین مقام دوم رشته پرش طول را از آن خود کرد و امیر ضیائی نونهال استان گلستان نیز سوم شد.

وی با بیان اینکه فاروف قوجقی از استان گلستان مقام نخست ماده پرش ارتفاع را در این رقابت‌ها کسب کرد، افزود: خضر شریفی از تیم خوزستان به همراه امیرحسین یاوری از تیم خراسان‌رضوی مشترکا مقام دوم رقابت های دو و میدانی داخل سالن نونهالان پسر کشور را در این ماده به دست آوردند.

خوش باطن ادامه داد: مهدی رستمی مقدم از تیم دو و میدانی نونهالان خراسان‌رضوی میزبان این رقابت‌ها، محمدرضا حجاریان فینی از اصفهان و علیرضا حسینی نونهال گلستانی نیز توانستند مقام‌های نخست تا سوم رقابت‌های قهرمانی کشور در ماده پرتاب وزنه را به دست آورند.

انتهای پیام/70001/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول