اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه تبریز خبر داد

رقابت بیش از 10 هزار داوطلب در آزمون دکتری تخصصی 1392 در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه تبریز از رقابت 10 هزار و 696داوطلب در آزمون دکتری تخصصی 1392 در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

رقابت بیش از 10 هزار داوطلب در آزمون دکتری تخصصی 1392 در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز،  پرویز آژیده با بیان اینکه آزمون امسال استان در پنج حوزه امتحانی دانشگاه تبریز، شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، پیام نور تبریز و دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران تبریز برگزار می‌شود، اظهار کرد: از این تعداد داوطلب 4 هزار و 117  زن و 6 هزار و 579 نفر مرد هستند.

وی افزود: در این آزمون 2 هزار و 208 نفر در حوزه امتحانی دانشگاه تبریز، یک هزار و 700 نفر در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، یک هزار نفر در دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران تبریز، 4 هزار و 788 نفر در دانشگاه آزاد تبریز و همچنین یک هزار نفر در پیام نور تبریز با هم رقابت خواهند کرد.

آژیده در ادامه با بیان اینکه آزمون دوره‌های دکتری نیمه متمرکز سال 1392 در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روز جمعه 18 اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آزمون اختصاصی و استعداد تحصیلی نوبت صبح ساعت 8 و آزمون زبان در بعد از ظهر ساعت 14.30 برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، کارت شرکت در جلسه آزمون داوطلبان آزمون دکتری از روز دوشنبه، 14 اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرارگرفته و داوطلبان تا روز پنج شنبه، 17 اسفندماه مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، در آزمون ورودی دوره‌های دکتری نیمه متمرکز سال 1392 جمعا تعداد 217 هزار و 827 داوطلب به رقابت خواهند پرداخت که حدود 41 درصد آنان زن و 59 درصد مرد هستند.

انتهای پیام/60002/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول