اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش داورزن:

هوشمندسازی مدارس در اولویت است / اکثر مدارس داورزن رایانه‌‌دار شده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان داورزن گفت: هوشمندسازی مدارس یکی از اولویت‎های این اداره در سطح مدارس است که خوشبختانه اکثر مدارس این شهرستان به رایانه مجهز شده‌اند.

هوشمندسازی مدارس در اولویت است / اکثر مدارس داورزن رایانه‌‌دار شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مهندس اسماعیل غفاری صبح امروز در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان نخبه این شهرستان گفت: اگر انگیزه و تلاش کافی در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان نباشد، نمی‎توان به قله‎های قلم دست یافت.

وی با اشاره به شعار ما می‎توانیم، خاطرنشان کرد: بیان این شعار در هشت سال گذشته سرآغاز پیروزی‎های بزرگی در عرصه‎های علمی و فن‎آوری کشور شده است.

وی با اشاره به حضور نخبگان ایرانی در بزرگترین مراکز علمی جهان افزود: باید نخبگان سعی و تلاش خود را مصروف ارتقاء و پیشرفت کشور کنند.

سرپرست فرمانداری داورزن لزوم داشتن بصیرت و دانایی را لازمه نخبگان دانست و تاکید کرد: نخبگان باید با نگرشی عمیق و ترسیم نقشه راه، هدف و مقصد معلومی برای خود تبیین کنند.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات و برگزاری دو انتخابات همزمان در کشور، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات‎های مختلف، باید توسط معلمان برای دانش آموزان بازگو شود تا آنان بدانند که ملت ایران در صحنه‎های مختلف انقلاب حضور دارند.

محمدعلی صادقی‌شکیب، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان داورزن نیز در ادامه گفت: هوشمندسازی مدارس یکی از اولویت‎های این اداره در سطح مدارس است که خوشبختانه اکثر مدارس این شهرستان به رایانه مجهز شده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات مالی در برخی مدارس تصریح کرد: این مشکلات نباید نقشی در تحصیل دانش‌آموزان داشته باشد.

انتهای پیام/70027/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول