اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز نظافت عمومی

دانش‌آموزان اروندکناری درب منازل خود درخت می‌کارند

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اروندکنار گفت: همزمان با روز نظافت عمومی دانش‌آموزان این شهر در درب منازل خود درخت می‌کارند.

دانش‌آموزان اروندکناری درب منازل خود درخت می‌کارند

محمد دردوشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: یکی از طرح‌های پیشنهاد شده در زمینه زیباسازی شهر و مشارکت هرچه بهتر دانش‌آموزان در این خصوص طرح کاشت نهال توسط دانش‌آموزان این شهر همزمان با روز نظافت عمومی شهر است.

وی افزود: در این راستا هماهنگی‌های لازم با شهرداری آبادان انجام و در صورت تامین درختچه‌های مورد نیاز در بین دانش‌آموزان اروندکناری توزیع می‌شود تا در روز بیست و سوم اسفندماه که به عنوان روز نظافت عمومی نام‌گذاری شده است در درب منازل خود بکارند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اروندکنار ادامه داد: همچنین باتوجه به اینکه در آستانه سال جدید و حضور مهمانان نوروزی در این شهر قرار داریم لازم است تغییراتی در سطح شهر ایجاد شود.

دردوشی تصریح کرد: البته تغییرات ایجاد شده نباید منحصر به یادمان والفجر 8 باشد و تمام نقاط شهر از آن بهره‌مند باشند.

وی اضافه کرد: نصب سفره هفت سین در مرکز شهر یکی از این اقداماتی است که می‌تواند جلوه‌ نوروزی را به اروندکنار و مردم این شهر بدهد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اروندکنار خاطرنشان‌کرد: یکی دیگر از کمبودهایی که در اروندکنار وجود دارد در زمینه تابلوهای تبلیغاتی و راهنمایی است.

دردوشی افزود: در ورودی شهر اروندکنار متاسفانه تابلوهای تبلیغاتی و راهنمای مسافران برای بازدید از نقاط مختلف این شهر به ویژه یادمان والفجر8 ضعیف است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی در شهر گفت: قرار است یکی از مساجد شهر اروندکنار به عنوان مرکز فرهنگی شهر تبدیل و فعالیت‌های مختلف فرهنگی با مرکزیت این مکان انجام شود.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول