اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس در رشته‌های مختلف بررسی می‌کند

حضور ورزشکاران همدانی در اردو‌ی تیم‌های ملی

خبرگزاری فارس: ورزشکاران همدان در رشته‌های مختلف به منظور شرکت در مسابقات آسیایی و بین‌المللی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

حضور ورزشکاران همدانی در اردو‌ی تیم‌های ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ورزشکاران استان همدان در رشته‌های مختلف ورزشی با عملکرد درخشانی که داشتند موفق شدند با حضور در اردو‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی کشورمان باعث افتخار برای جامعه ورزشی استان همدان شوند.

در رشته کاراته بیان اسدی بانوی کاراته‌کای همدانی به عنوان تنها نماینده این استان به مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان کشور دعوت شد.

این ورزشکار همدانی موفق شده در وزن منهای 53 کیلوگرم با درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور کاراته بانوان کشور در جمع سه کاراته‌کای برتر تیم ملی قرار بگیرد.

اسدی باید در این وزن با سروناز کاظم‌پور از مازندران و فرناز تقی‌پور از کرمان در رقابت انتخابی مبارزه کند که بر اساس اعلام فدارسیون، کاراته‌کاهای بخش کاتا و کومیته روز 23 اسفند ماه جاری وارد اردو می‌شوند و 24 اسفندماه جاری انتخابی درون‌اردویی برگزار خواهد شد.

در رشته گلبال دو ورزشکارهمدانی به اردوی انتخابی تیم ملی گلبال نوجوانان و جوانان دعوت شدند که این اردو به مدت 10 روز به میزبانی شهرستان قم برگزار می‌شود.

بنا بر تصمیم کادر فنی تیم ملی کشورمان میلاد سوری و مصطفی نصیری‌فرد به مربیگری محمدکرم کولیوند از همدان در این اردو حضور دارند و خود را برای مسابقات آتی در سال آینده آماده ‌می‌کنند.

در رشته فوتبال و در رده سنی امید زیر 23 سال سرمربی تیم ملی کشورمان، هافبک همدانی تیم فوتبال پاس را به اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان دعوت کرد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی زیر 23 سال به منظور حضور در تورنمنت بین‌المللی قطر 35 بازیکن را به اردو فراخواند که در بین بازیکنان دعوت شده نام مرتضی تبریزی هافبک همدانی پاس نیز به چشم می‌خورد.

این اردو از 29 اسفند تا هفتم فروردین برگزار می‌شود، سپس تیم برای حضور در تورنمنت بین‌المللی، راهی قطر خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول