اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پیشنهاد سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان رخ می‌دهد

برگزاری نخستین هم‌اندیشی ورزشی‌نویسان و عکاسان ورزشی همدان

خبرگزاری فارس: به پیشنهاد سرویس ورزشی خبرگزاری فارس نخستین هم‌اندیشی ورزشی‌نویسان و عکاسان ورزشی استان همدان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین هم‌اندیشی ورزشی‌نویسان و عکاسان ورزشی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نخستین هم‌اندیشی و تعامل خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان همدان به پیشنهاد سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان عصر امروز یکشنبه 13 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

در این راستا فرشید گل‌محمدی دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان در این‌باره اظهار داشت: اتفاقات حاشیه‌ای که در سال جاری برای خبرنگاران و عکاسان ورزشی در میادین مسابقات ورزشی مختلف و همچنین بحث‌های که در مورد خبرنگاران ورزشی که در سرما و گرما حضور دارند تبادل نظر خواهد شد.

وی افزود: بیش از 30 نفر از خبرنگاران و عکاسان ورزشی از خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، روزنامه‌های سراسری و مطبوعات محلی استان و همچنین بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز همدان در این جلسه هم‌اندیشی دعوت شدند تا مسائل مختلف، پیشنهادات و راهکارهای مطرح شده را برای بهبود شرایط کار حرفه‌ای خبر بررسی کنند.

دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به تشکیل تیم فوتسال خبرنگاران خاطرنشان کرد: قبل از برگزاری این جلسه در نخستین گام تیم فوتسال خبرنگاران و اهالی رسانه همدان با هدف گسترش ورزش همگانی و انجام مسابقات خیرخواهانه تشکیل شده است.

فرشید گل‌محمدی گفت: این تیم بیشتر از خبرنگاران ورزشی تشکیل شده که قطعاً ضمن ایجاد هم‌دلی و اتحاد بین این عزیزان تأثیرات مثبتی خواهد داشت.

وی متذکر شد: با مساعدت حسن محمدی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نخستین هم‌اندیشی ورزشی‌نویسان و عکاسان ورزشی همدان عصر امروز یکشنبه 13 اسفند در محل سالن اجتماعات باشگاه شهدای شهرداری همدان واقع در خیابان بهنامجو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول