اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد صیانت از نهاد خانواده در خراسان‌رضوی خبر داد

اجرای 10 راهبرد جدید در سال جدید برای صیانت از نهاد خانواده

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد صیانت از نهاد خانواده در خراسان‌رضوی گفت: اجرای 10 راهبرد جدید برای بنیاد صیانت از نهاد خانواده در سال جدید در دستور کار قرار دارد.

اجرای 10 راهبرد جدید در سال جدید برای صیانت از نهاد خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام عماد دخانی صبح امروز در نشستی خبری در سالن جلسات بنیاد صیانت از نهاد خانواده در مشهد، اظهار کرد: این بنیاد غیر دولتی بوده و در 31 استان کشور دارای شعبه است.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید 10 راهبرد اساسی در دستور کار بنیاد قرار دارد، افزود: به‌دلیل اینکه اطلاعات کاملی از آسیب‌های حوزه خانواده و دستگاه‌های متولی وجود ندارد، یکی از اهداف بنیاد این است که با تشکیل بانک اطلاعاتی بسیار کامل در حوزه خانواده به برنامه‌ریزی دستگاه‌های مربوطه کمک کند.  

دخانی ادامه داد: در سال جدید باید هدایت، مدیریت و برنامه‎هایی که توسط ارگان‌های دولتی و غیردولتی در حوزه صیانت از خانواده انجام می‎شود با هماهنگی بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان صورت گیرد.

مدیر بنیاد صیانت از نهاد خانواده در خراسان‎رضوی خاطرنشان کرد: با همکاری نهادهای کمیته امداد، انجمن حمایت از زندانیان، بهزیستی و آموزش و پرورش باید فرهنگسرایی در حوزه صیانت از خانواده در خراسان رضوی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: پشتیبانی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه مانند کودک و نوجوان، زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست مد نظر این بنیاد است.

دخانی یادآور شد: ارائه طرح‎هایی در زمینه ازدواج آسان، پیشگیری قبل از ازدواج و اجرای طرح ملی پیشگیری از طلاق در خراسان رضوی در دستور کار این بنیاد قرار دارد.

مدیر بنیاد صیانت از نهاد خانواده در خراسان‎رضوی اظهار کرد: نظارت و ساماندهی بر عملکرد واحدهای مشاوره، همچنین بررسی برنامه‎های سازمان‎ها، ادارات، بخش‌های خصوصی و اظهارنظر کیفی در مورد اجرای مفید خدمات انجام می‎شود.

وی افزود: ساماندهی اساتید و مشاوران حوزه خانواده همچنین انجام نشست‎های تخصصی بر اساس اولویت جرائم و آسیب‎های اجتماعی در حوزه خانواده است.

دخانی عنوان کرد: تحقیق و پ‍‍ژوهش در حوزه خانواده با مشارکت تمام دستگاه‎های متولی صورت می‎گیرد، این در حالی است که این طرح به‎طور کاملا علمی و کاربردی به گونه‎ای که قابلیت اجرا در دستگاه قضا و سایر سازمان‎ها را داشته باشد، انجام می‎شود.

مدیر بنیاد صیانت از نهاد خانواده در خراسان‎رضوی تاکید کرد: اجرای طرح ملی امید به‌ وسیله موسسه خادمان علم و اخلاق زیر نظر این بنیاد در خراسان‎رضوی در 31 استان اجرا می‎شود.

وی گفت: در حقیقت هدف بنیاد تحقق سه محور اساسی تحکیم، تشکیل و تعالی خانواده است.

انتهای پیام/70025/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول