اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس مطرح کرد

عدم تناسب حرکت تعدادی از بانک‌ها با ظرفیت فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: برخی از بانک‌های این استان عملکرد بسیار مطلوبی در ارائه تسهیلات بخش کشاورزی دارند، اما تعدادی از بانک‌ها نتوانسته‌اند متناسب با ظرفیت فارس حرکت کنند.

عدم تناسب حرکت تعدادی از بانک‌ها با ظرفیت فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق‌عابدین در جلسه کارگروه کشاورزی فارس با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر این استان در بخش کشاورزی در سال 91 اظهار داشت: فارس ظرفیت فراوانی در بخش کشاورزی دارد و به همین دلیل نیز بانک‌های این استان باید همکاری لازم را در راستای توسعه بخش کشاورزی داشته باشند.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم خارج شدن طرح‌های کشاورزی فارس از حالت سکون گفت: باید تمام بخش‌ها همکاری لازم را داشته باشند تا تسهیلات طرح‌های کشاورزی فارس به سرعت پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های توسعه بخش کشاورزی این استان مشخص است تصریح کرد: در ابتدای سال جاری برنامه‌ریزی متناسب با نیازهای بخش کشاورزی انجام شد و برای سال آینده نیز باید شاخص‌ها را مشخص و متناسب با نیاز برنامه‌ریزی کرد.

این مسئول در پایان متذکر شد: برخی از بانک‌های این استان عملکرد بسیار مطلوبی در ارائه تسهیلات بخش کشاورزی دارند اما تعدادی از بانک‌ها نتوانسته‌اند متناسب با ظرفیت این استان حرکت کنند.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول