اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

برخورد جدی با بانک‌هایی که اعتبارات دولت را تا پایان سال جذب نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان خلیل‌آباد گفت: با توجه به مشکلات کشور و تحریم‌ها، چنانجه بانک‌ها اعتبارات اختصاص داده را نتوانند جذب کنند، برخورد می‌شود.

برخورد جدی با بانک‌هایی که اعتبارات دولت را تا پایان سال جذب نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیچ‌گونه اعتباری نباید از شهرستان برگشت بخورد.

وی با اعلام اینکه اعتبارات داده شده می‌تواند بر کاهش بیکاری نقش داشته باشد، افزود: 700 طرح کشاورزی در کارگروه به تصویب رسیده است که با جذب این اعتبارات باید انقلابی در کشاورزی این منطقه به وجود آید.

وی گفت: دستور جدی استاندار خراسان رضوی بر جذب اعتبارات در سطح شهرستانها است و باید همگی تلاش کنیم تا با برطرف کردن مسیر پرداخت تسهیلات به مراجعه‌کننده کمک کنیم.

علی نصیری مدیر جهاد کشاورزی خلیل‌آباد هم گفت: 30 میلیارد ریال اعتبار مرحله دوم در سال 91 سهم این شهرستان است که باید این مبلغ تاپایان سال 91 توسط بانک‌ها به متقاضیان معرفی شده پرداخت شود.

حسین نوری سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد از اعضای کارگروه  کشاورزی شهرستان در حاشیه این جلسه به خبرنگار فارس اظهار داشت: اعتبارات خوبی به شهرستانها اختصاص داده می‌شود ولی مسیر پرداخت برای متقاضی سخت می‌شود که از گرفتن تسهیلات منصرف می‌شود.

وی افزود: جهت جذب تسهیلات که همگی طرح‌ها چه در قالب تعاونی و یا غیرتعاونی در تولید هزینه می‌شود، باید سرپرستان بانک‌ها با نگرش توجه به تولید و اشتغال نگاه داشته باشند.

انتهای پیام /70021/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول