اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره:

بانک‌ها در ارائه وام ازدواج باید به بخشنامه بانک مرکزی تمکین کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خرم‌دره گفت: بانک‌ها باید به بخشنامه بانک مرکزی تمکین کنند چراکه جوانان در بحث تسهیلات ازدواج دچار مشکل هستند.

بانک‌ها در ارائه وام ازدواج باید به بخشنامه بانک مرکزی تمکین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مرتضی بنیادی ظهر امروز در جلسه ستاد امور جوانان این شهرستان با بیان اینکه ساماندهی امور جوانان باید در همه ابعاد باشد، اظهار داشت: ساماندهی فقط در یک شاخص قرار نمی‌گیرد و شاخص‌های فراوانی دارد.

وی افزود: دستگاه‌های متولی ساماندهی امور جوانان باید در این زمینه اهتمام و همت ویژه‌ای داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر لزوم مهارت‌آموزی به جوانان تصریح کرد: فنی و حرفه‌ای می‌تواند در این زمینه نقش ویژه‌ای را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بحث تسهیلات ازدواج مشکل داریم، گفت: بانک‌ها باید به بخشنامه بانک مرکزی تمکین کنند چراکه جوانان در بحث تسهیلات ازدواج دچار مشکل هستند.

بنیادی با بیان اینکه مصوبه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان باید از سوی دستگاه‌های اجرایی اجرا شود، عنوان داشت: مسئولان باید در رفع مشکلات جوانان تلاش و همت مضاعفی داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به مسئله اوقات فراغت جوانان گفت: کارکرد اوقات فراغت در نشاط، شادابی، تفریح، سرگرمی‌های سالم و رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است.

وی افزود: به دلیل اینکه کشور ما در ردیف جوان‌ترین کشورهای جهان قرار دارد، ایجاد امکانات برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، می‌تواند در شکل‌گیری شخصیت و هویت آنان و سازندگی ایران اسلامی نقش بسزایی داشته باشد.

بنیادی با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: با این اوصاف باید هدایت جوانان و نوجوانان در ایام فراغت از کارهای اساسی دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با تاکید بر لزوم توجه همگان به بحث اوقات فراغت گفت: اگر از اوقات فراغت برای شکوفایی و خودسازی بهره‌گیری نشود به غفلت و فراموشی تبدیل خواهد شد.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با همه امکانات و با بهره‌گیری از ابزارهای گوناگون به ویژه‌ها رسانه‌ها درصدد مخدوش کردن ذهن نوجوانان و جوانان و بدبین کردن ایشان نسبت به نظام هستند.

انتهای پیام/73001/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول