اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان:

فعالیت بانوان در رشته دوچرخه‌سواری از طریق شورای تامین پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان با تاکید بر پیگیری فراهم کردن زمینه فعالیت بانوان ورزشکار در دوچرخه‌سواری گفت: می‌توان این موضوع را از طریق شورای تامین استان پیگیری و حل کرد.

فعالیت بانوان در رشته دوچرخه‌سواری از طریق شورای تامین پیگیری می‌شود

علی بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان را بین 40 تا 50 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: همه ورزشکاران فعال زنجان در این رشته قهرمان هستند.

*ادامه قهرمانی نیاز به استعدادیابی دارد

وی با اشاره به سنگین بودن ورزش‌های سه‌گانه افزود: ادامه قهرمانی زنجان در این رشته نیاز به استعدادیابی دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان بر لزوم توجه به دخل و خرج قهرمانان فعال در رشته‌های ورزش‌های سه‌گانه تصریح کرد: باید با تلاش‌های مربیان ورزشکاران قهرمان در این رشته هم برخورد درستی انجام شود تا اندکی از زحمات آن‌ها جبران شود.

وی با بیان اینکه برای پیگیری امور ورزشکاران و مربیان ورزش‌های سه‌گانه کمیته‌بندی انجام می‌شود، اضافه کرد: با هماهنگی و همکاری می‌توان یک هیئت قوی برای این رشته ورزشی در استان راه‌اندازی کرد.

بیگدلی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد مشکلات موجود برای فعالیت بانوان در رشته‌ ورزش‌های سه‌گانه از جمله دوچرخه‌سواری گفت: می‌توان این موضوع را از طریق شورای تامین استان پیگیری و حل کرد.

وی انتخاب جاده‌های مطمئن و تامین امنیت آنها را از راه‌حل‌های فراهم کردن زمینه فعالیت بانوان در بخش دوچرخه، ورزش‌های سه‌گانه اعلام و اضافه کرد: این موضوع به طور یقین با رعایت ضوابط توسط ورزشکاران از جمله پوشش اسلامی قابلیت حل شدن را دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان با تاکید بر حفظ نیروهای موجود در هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان افزود: بنا ندارد کسی را از مجموعه هیئت دفع کند.

شایان ذکر است، علی بیگدلی به تازگی به ریاست هیئت ورزش‌های سه‌گانه انتخاب شده است.

انتهای پیام/73004/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول