اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزش اصفهان در سالی که سپری شد ـ 12

ساهاکیان: حواشی موجب شده ورزش اصفهان به جایگاه واقعی نرسد

خبرگزاری فارس: بسکتبالیست ملی‌پوش اصفهانی گفت: ورزش اصفهان ظرفیت بسیار زیادی دارد، اما مشکلات حاشیه‌ای که در اطراف آن وجود دارد، موجب شده تا نتواند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

ساهاکیان: حواشی موجب شده ورزش اصفهان به جایگاه واقعی نرسد

اوشین ساهاکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رشته‌های مختلف ورزشی در اصفهان از ظرفیت بالایی برخوردارند و از گذشته تاکنون نیز این واقعیت به اثبات رسیده است.

وی ادامه داد: با این حال وجود مشکلات حاشیه‌ای در ورزش اصفهان موجب شده تا سطح ورزش این استان تا حدودی متزلزل شود و تیم‌های اصفهانی در لیگ‌های مختلف نتوانند نتایج مورد انتظار را به دست بیاورند.

بسکتبالیست ملی‌پوش اصفهانی وجود اسپانسرها و حامیان مالی قدرتمند را نقطه قوتی برای ورزش اصفهان دانست و گفت: باشگاهی همانند ماهان با حضور در عرصه ورزش سرمایه گذاری خوبی انجام داده و هزینه زیادی برای تیم‌های تحت حمایت خود انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: باشگاهی مانند سپاهان نیز حمایت و پشتیانی خوبی از رشته‌هایی مانند فوتبال و هندبال داشته است اما باشگاه ذوب‌آهن حمایت خوبی از تیم‌های تحت پوشش خود نداشت و ورزش این باشگاه از بین رفت.

به گزارش فارس، اوشین ساهاکیان بسکتبالیست ملی‌پوش اصفهانی است که در این فصل از مسابقات لیگ برتر بسکتبال در تیم فولا ماهان اصفهان عضویت داشت.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول