اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز:

حمایت از نخبگان از اولویت‌های مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز بر حمایت از نخبگان تأکید کرد و گفت: حمایت از این قشر باید در اولویت کار مسئولان باشد.

حمایت از نخبگان از اولویت‌های مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، امیر یزدی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: استان البرز نخبگان بسیاری را در خود پرورش داده است که حمایت از این فعالان علمی باید در دستور کار مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

وی ادامه داد: حمایت و تجلیل از نخبگان علمی به عنوان سرمایه‌های عظیم فکری و انسانی جامعه، از نکات قابل تاملی است که باید با برنامه‌ریزی مناسب، هدایت و حمایت شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما در عرصه‌های مختلف علمی، ‌ورزشی، اقتصادی، فرهنگی و هنری نخبگانی را تربیت و پرورش داده‌ایم که باید از آنها حمایت و برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده شود.

یزدی با تأکید بر تجلیل از چهره‌ها و نخبگان عرصه‌های مختلف در این استان ادامه داد: مدیران، برنامه‌ریزان و سیاست‌گذاران آینده ایران اسلامی همین نخبگان هستند، لذا باید بستر جامعه را برای پرورش آنان فراهم کرده و به درستی هدایت و حمایت شوند.

وی تأکید کرد: نباید در مراسم‌های مختلف تجلیل از نخبگان از مسیر علمی به سیاسی برویم و تبلیغات انتخاباتی انجام دهیم.

یزدی افزود: نخبگان امانت‌هایی در دستان مسئولان هستند که نباید آلوده مسائل سیاسی سایرین شوند.

وی تصریح کرد: دشمنان برای اینکه بتوانند به اهداف شوم خود نزدیک شوند، با ترور نخبگان و فعالان علمی در نظر داشتند تا مانع پیشرفت و توسعه کشور شوند اما این حرکت دشمنان نیز به جایی نخواهد رسید چراکه با ترور یک دانشمند صدها دانشمند دیگر در کشور پرورش و تربیت می‌شوند که پایه‌های علمی کشور را محکم‌تر از گذشته خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول