اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ایمانی:

دغدغه مردم و مسئولان مسئله اقتصادی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: دغدغه اصلی مردم و مسئولان کشور بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است.

دغدغه مردم و مسئولان مسئله اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی ظهر امروز در دیدار دبیر تشخیص مصلحت نظام با وی طی سخنانی اظهار داشت: هرگاه از قواعد و اصول انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌ایم گرفتار معضل‌ها و مشکل‌های بسیاری در جامعه شده‌ایم.

وی اضافه کرد: باید برای برون‌رفت از مشکل اقتصادی و اجتماعی، اصل ولایتمداری را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا سایر اصول عملیاتی و اجرایی شود.

ایمانی با اشاره به اینکه مشکل اقتصادی بر جامعه سنگینی کرده است، افزود: مقام معظم رهبری در 10 سال پیش بروز این مشکل را گوشزد کردند و فرمودند که دشمن با ایجاد این معضل درصدد تضعیف جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: اگر مسئولان در همان زمان به دنبال ارائه راهکار و برنامه‌ریزی برای رفع مشکل اقتصادی بودند شاهد بروز معضل معیشتی و بیکاری در جامعه نبودیم.

وی ابراز داشت: در این راستا نیز امام راحل در زمان حیات خود فرمودند مشکل اصلی ما اقتصاد است که کارشناسان باید برنامه‌های خود را در این راستا متمرکز می‌کردند.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در عرصه‌های سیاسی، نظامی و علمی جزو 10 کشور برتر دنیا است که با تجربه‌های به دست آمده باید پلکان ترقی و پیشرفت اقتصادی را طی کرد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول