اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس اول فراکسیون مدیریت شهری مجلس:

بودجه 92 به شهرهای کوچک توجه بیشتری می‌کند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس اول فراکسیون مدیریت شهری و شوراها و روستاهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم اختصاص بودجه بیشتر به شهرهای کوچک، گفت: در بودجه سال 92 به شهرهای کوچک توجه بیشتری می‌شود.

بودجه 92 به شهرهای کوچک توجه بیشتری می‌کند

کمال علیپور  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه از برگزاری جلسه کمیسیون عمران با شهرداری‌ها، شوراها و دهیاری‌ها خبر داد و گفت: شهرداران و شوراهای اسلامی کلانشهرها با حضور در این جلسه که در شیراز در حال برگزاری است به بررسی شرایط بودجه و مدیریت شهرها و دهیارها می‌پردازند.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از جلسه کارگروه‌ها و کارشناسان برای بررسی بندهای مختلف بودجه مربوط به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خبر داد و یادآور شد: سال گذشته مبلغ 2 هزار و 130 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده و آلاینده‌ها به شهرهای کشور اختصاص یافت که سهم تهران و اصفهان یک‌هزار و 200 میلیارد تومان و سهم سایر شهرها تنها 850 میلیارد تومان بوده است که این نسبت، ظلمی به شهرهای دیگر است که پیشنهاد اصلاح آن را در بودجه خواهیم داد.

نائب رئیس اول فراکسیون مدیریت شهری و شوراها و روستاهای مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که این فراکسیون مهم‌ترین فراکسیون مجلس با 110 عضو است، یادآور شد: هدف از برگزاری جلسه این فراکسیون، بررسی کارشناسی مباحث مربوط به بودجه و توجه بیشتر به شهرهای کوچک در بودجه سال آینده است.

وی از وجود 9 کلانشهر در کشور خبر داد و افزود: شهرهای بزرگ دیگر کشور هم از مجموعه شهرهایی با جمعیت بالا هستند که بررسی مسائل مختلف شهری و حمل و نقل و مسائل مدیریت شهری و نیز توجه به شهرهای کوچک باید در اولویت باشد.

انتهای پیام/86015/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول