اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

مردم کشورمان باید در عمل به اسلام الگو باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدشت گفت: مردم کشورمان باید در عمل به دستورات دین مبین اسلام الگو باشند.

مردم کشورمان باید در عمل به اسلام الگو باشند

حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ملت بزرگ کشورمان در سال 1357 به تاسیس حکومت اسلامی مبادرت کرده و برای دست یافتن به این هدف متعالی خود حتی از دادن شهید و مال خود نیز ابایی نداشتند از این رو کسانی که به انقلاب اسلامی ایمان دارند باید در عمل نیز اعتقاد خود را نشان دهند.

وی تصریح کرد: این درست نیست که اعتقاد به آموزه‌های اسلامی فقط در زبان‌مان باشد بلکه باید همه اعمال‌مان به معنای واقعی کلمه اسلامی باشد تا به این ترتیب منش و روش ملت بزرگ ایران اسلامی در سراسر جهان به الگویی بی‌بدیل تبدیل شده و ملل مختلف دنیا از ملت ما الهام بگیرند.

امام جمعه پلدشت همه پیشرفت‌های تحقق یافته در کشورمان را در سایه‌سار اسلام دانست و افزود: دین مبین اسلام فقط یک مکتب برای زندگی شخصی و فردی نیست بلکه از جنبه‌های اجتماعی مختلف نیز برخوردار است و برای همه ابعاد زندگی اعم از اقتصادی، سیاسی و صنعتی توصیه و رهنمود دارد لیکن اگر همه این موارد مورد توجه قرار گیرد روند سازندگی کشورمان شتاب می‌گیرد.

وی به لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: ملت ایران از رژیم طاغوت و ظلم‌های آن خسته شده بودند بنابراین با جان‌فشانی و فداکاری‌های فراوان حکومت مبتنی بر دین را جایگزین حکومت سابق کردند به طوری که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری سکان هدایت آن را در دست گرفتند بنابراین برای اینکه کشورمان از مسیر سعادت و بالندگی منحرف نشود لازم است رهنمودهای ایشان را مورد توجه قرار دهیم.

دوزدوزانی با بیان اینکه مقامات باید از اختلاف‌نظرهای سطحی چشم‌پوشی کنند تا مشکلات عمده در کشور به وجود نیاید، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این ارتباط هشدارهای جدی داشته‌اند و مردم و مسئولان را به اتحاد و همدلی سفارش کرده‌اند بنابراین باید این رهنمودهای پدرانه ایشان را تکلیف قلمداد کرده و در این سمت و سو گام برداریم.

امام جمعه پلدشت با اشاره به فرا رسیدن بحبوحه انتخابات ریاست‌ جمهوری، اظهار داشت: با توجه به اینکه ملت ایران اسلامی فتنه 88 را پشت سر گذاشته‌اند هم اکنون از تجربیات زیادی برخوردار بوده و از هر لحاظ برای برپایی انتخابات آمادگی دارند ولی می‌طلبد در آستانه برپایی این آئین سیاسی بر اهمیت وحدت کلمه تاکید شود.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول