اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

استفاده از هنر اسلامی تواشیح در ترویج آموزه‌های دینی

خبرگزاری فارس: استاندار قم با تاکید بر نقش مهم ابزار هنر در ترویج دین و آموزه‌های دینی، بر لزوم استفاده از هنر اسلامی تواشیح در این زمینه تاکید کرد.

استفاده از هنر اسلامی تواشیح در ترویج آموزه‌های دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرمرضا پیریایی در دیدار گروه همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی حضرت قمر بنی‌هاشم ضمن ابراز خرسندی از حضور در این محفل با صفا و نورانی اظهار کرد: تواشیح و مدیحه‌سرایی هنری تاثیرگذار است که در زمینه ترویج فرهنگ و آموزه‌های دینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر لزوم تبیین جایگاه تواشیح در جامعه، نقش این هنر اسلامی را در ترویج دین مهم و ارزشمند خواند و تصریح کرد:  این هنر اسلامی می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغی موثر در خدمت نظام اسلامی جایگزین سایر موسیقی‌ها باشد.

استاندار قم دقت در انتخاب محتوا و موضوعات را عامل ارتقاء سطح تواشیح و کارهای گروهی در این زمینه دانست و گفت: سوژه‌های انتخابی باید به روز، متناسب با شرایط و نیاز جامعه و بر اساس ذائقه مخاطب انجام شود.

پیریایی با قدردانی از تلاش‌های معنوی گروه تواشیح حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) قم، این گروه را ارائه کننده کارهای فاخر و ماندگار در سطح ملی و بین المللی عنوان و خاطرنشان کرد: این گروه که توسط جمعی از ایثارگران و یادگاران دوران دفاع مقدس بنیان‌گذاری شده است در مدت قریب به 20 سال فعالیت اجرا‌های بسیار جذاب و موفقی را در داخل و خارج از کشور داشته است.

انتهای پیام/2258/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول