اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در بیانیه‌ای اعلام کرد

برجسته کردن اختلافات مذهبی از اهداف دشمنان اسلام است

خبرگزاری فارس: تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در بیانیه‌ای اعلام کرد: مهم‌ترین استراتژی دشمنان اسلام، برجسته کردن اختلافات مذهبی و اعتقادی بین مسلمانان است.

برجسته کردن اختلافات مذهبی از اهداف دشمنان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: یکی از ابزارهای دشمنان برای تفرقه‌افکنی در امت اسلامی در سال‌های اخیر، ترور و کشتار مردم مظلوم بوده است تا به خیال واهی خویش، به اهداف پوشالی خود جامه عمل بپوشانند و مقاصد پلیدشان را عملی سازند.

این بیانیه می‌افزاید: استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با همکاری مزدوران و نوکرانشان در منطقه که در قالب فرقه‌های منحرف سلفی و وهابی متجلی و متبلور هستند، دست به اقدامات جنایتکارانه‌ای می‌زنند که هدف آنها ایجاد تفرقه و جدایی بین صفوف امت اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: امروز مهم‌ترین نیاز مسلمانان جهان، اتحاد و یکپارچگی و وحدت کلمه در مقابل دشمنان است و مهم‌ترین استراتژی غرب در مواجه با جهان اسلام نیز ایجاد تفرقه و برجسته‌سازی اختلافات مذهبی و اعتقادی است و چه ساده‌لوح هستند آنان که خام نقشه‌های شوم دشمن شده و با تکفیر، ایجاد اختلاف، تهدید، ترور و ارعاب در عراق، سوریه و این بار در پاکستان، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و بر طبل تفرقه می‌کوبند.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق (ایرانشهر)، ضمن محکومیت حوادث خونبار اخیر پاکستان، این ضایعه اسفناک و کشتار خونین شیعیان پاکستانی را به ساحت مقدس ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و به ویژه به شیعیان مظلوم پاکستان و بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/75002/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول