اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند:

صبای قم با پرتاب بطری قصد قهرمانی داشت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: صبای قم با پرتاب بطری قصد داشت قهرمان شود و خدا را شکر که سه امتیاز را به این تیم بازگرداندند تا دیگر هیچ بهانه‌ای برای عدم قهرمانیشان نداشته باشند.

صبای قم با پرتاب بطری قصد قهرمانی داشت

علیرضا افضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال بسیار سخت بود چرا که بیشتر رسانه‌ها و برخی از افراد خاص نمی‌خواسته‌اند گیتی پسند قهرمان ایران شود اما خوشحالیم که روحیه خودمان را از دست ندادیم و توانستیم در پایان عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا قهرمانی گیتی پسند به هفته پایانی کشیده شد، ادامه داد: زیبایی رقابت‌ها به این بود که قهرمان در لحظه پایانی مشخص شد و در صورتی‌ که از چند هفته گذشته قهرمان می‌شدیم جذابیت بازی‌ها از بین می‌رفت اما به هر حال رقابت‌ها بسیار سخت بود و خوشحالم با وجودی که همه می‌گفتند صبای قم قهرمان می‌شود گیتی پسند توانست عنوان نخست این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در پاسخ به ادعای مسئولان تیم صبای قم در مورد تبانی گیتی پسند با شهید منصوری در هفته‌های پایانی لیگ تصریح کرد: مدیر و سرمربی این تیم از نظر روانی مشکل دارند و باید به یک روانپزشک مراجعه کنند، مگر می‌شود ما از روی عمد تماشاگران خودمان را در بازی برابر شهید منصوری به داخل سالن راه نداده باشیم، اگر هوادارانمان بودند که به سود ما بود.

وی با بیان اینکه قهرمانی لیاقت می‌خواهد، اضافه کرد: تیمی که سرپرستش با موتور بازیکنانش را سر تمرین می‌برد در حدی نیست که صحبت از قهرمانی در ایران و حضور آسیا را داشته باشد و مگر بازی کردن در آسیا بچه بازی است که باشگاهی که هیچ امکاناتی ندارد بتواند در آن حضور پیدا کند.

افضل تاکید کرد: صبای قم با پرتاب بطری قصد داشت قهرمان شود و خدا را شکر که سه امتیاز را به این تیم بازگرداندند تا دیگر هیچ بهانه‌ای برای عدم قهرمانیشان نداشته باشند.

وی با بیان اینکه صبا با پرتاب بطری هم نتوانست قهرمان شود، گفت: در صورتی‌ که این تیم بازی هفته پایانی خود را با برد پشت سر می‌گذاشت باز هم می‌گفتند گیتی پسند تبانی کرده است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اظهار کرد: قهرمانی لیاقت و عرضه می‌خواست که صبا نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که ادامه فعالیتتان را در گیتی پسند چگونه می‌بینید، ادامه داد: هر تصمیمی که مسئولان باشگاه در مورد من بگیرند پیروی می‌کنم و اگر هم نبودم برای این تیم در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر و جام باشگاه‌‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

افضل در پایان گفت: جا دارد از زحمات و تلاش‌های تمام کادر تیم که در طول یک فصل بسیار سخت من را یاری کردند و همچنین مدیران باشگاه، کارخانه و همچنین هواداران تیم که با تشویق‌های خود به خوبی حمایتمان کردند تشکر کنم.

انتهای پیام/63020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول