اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از درخشش در لیگ برتر فوتسال

3 بازیکن صبای قم به تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان سه بازیکن شاخص تیم صبای قم نایب قهرمان لیگ برتر را به تیم ملی دعوت کرد.

3 بازیکن صبای قم به تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، درخشش تیم فوتسال صبای قم در مسابقات چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به حدی بود که سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال کشورمان نتوانست به راحتی از کنار نام بازیکنان شاخص صبای قم عبور کند.

نماینده فوتسال قم در فصلی که تنها یک هفته از پایان آن سپری می‌شود و با نایب قهرمانی فوتسالیست‌های قمی همراه بود، تنها تیم بومی حاضر در بین 13 تیم لیگ برتری فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد و سرانجام به مقام نایب قهرمانی نیز دست پیدا کرد.

اگر چه فوتسالیست‌های صبای قم هفته‌های متمادی در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بودند و استحقاق کسب عنوان قهرمانی را داشتند اما ناکامی آنها در هفته پایانی موجب شد صبا رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

به هر حال 26 هفته رقابت تیم‌های حاضر در لیگ چهاردهم در حالی پایان یافت که اکنون تیم ملی فوتسال کشورمان باید خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا آماده کند، رقابت‌هایی که زمان زیادی به برگزاری آن نمانده و تیم ملی تازه تمرینات خود را آغاز کرده است.

در راس کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی حضور دارد که سال‌ها در سطح اول فوتسال جهان و اروپا هدایت تیم‌های مطرحی را در رده ملی و باشگاهی بر عهده داشته و به پادشاه تاکتیک در فوتسال جهان مطرح است.

کاندلاس که در جام جهانی 2012 تایلند در کنار علی صانعی به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان فعالیت می‌کرد، بعد از کنار گذاشتن صانعی گزینه اول کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای قرار گرفتن در راس کادر فنی تیم ملی بود و سرانجام همین اتفاق رخ داد.

با حضور کاندلاس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، این مربی با تجربه از دکتر قدرت الله باقری مربی و بدنساز علم گرا و با سابقه تیم فوتسال صبای قم نیز برای حضور در کادر فنی تیم ملی دعوت به عمل آورد و حال سه بازیکن صبا نیز به تیم ملی دعوت شده‌اند.

با توجه به در پیش بودن مسابقات تورنمنت بین المللی فوتسال در کشور روسیه، کاندلاس اسپانیایی از 16 بازیکن شاخص در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای حضور در تیم ملی دعوت به عمل آورده است.

در بین دعوت شده‌ها نام علی اصغر حسن زاده، ابوالقاسم اروجی و علیرضا وفایی سه بازیکن کلیدی تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر به چشم می خورد و این بازیکنان در کنار 13 ملی پوش دیگر برای تورنمنت روسیه آماده خواهند شد.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول