اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام:

مهرام تمام توان خود را برای دیدار امروز می‌گذارد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: مهرام تمام توان خود را برای دیدار امروز خواهد گذاشت.

مهرام تمام توان خود را برای دیدار امروز می‌گذارد

هوشنگ مرمزی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر در خصوص بازی روز گذشته تیم  پتروشیمی بندر امام در برابر مهرام که به برتری نماینده خوزستان منجر شد اظهار کرد: بازی اول با مهرام یک دیدار بسیار زیبا، مهیج و جالب توجه بود.

وی افزود: در این دیدار بازیکنان پتروشیمی بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و موفق به شکست دادن حریف قدرتمند خود شدند.

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام ادامه داد: در این مسابقه بازیکنان ما به لحاظ آمادگی در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند و تماشاگران حاضر نیز از دیدن این مسابقه لذت بردند.

مرمزی‌زاده در خصوص بازی دوم دو تیم که امروز برگزار می‌‌شود تصریح کرد: بازی امروز در برابر مهرام بازی سخت‌تری برای ما خواهد بود چرا که مهرام در این دیدار با تمام توان وارد میدان خواهد شد تا شکست روز گذشته خود را جبران کند.

وی اضافه کرد: با این وجود هدف و انگیزه ما شکست دادن مهرام و کسب عنوان قهرمانی است تا شادی را به مردم خوزستان هدیه کنیم.

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام خاطرنشان‌کرد: پیروزی در بازی امروز  اهمیت بسیار زیادی برای پتروشیمی دارد و در صورتی که موفق به شکست حریف نامدار خود شویم بخش مهمی از راه قهرمانی را پیموده‌ایم.

مرمزی‌زاده افزود: در صورت پیروزی در بازی امروز تنها یک برد دیگر تا رسیدن به هدف خود در این فصل که کسب عنوان قهرمانی است فاصله خواهیم داشت.

وی گفت: امیدواریم با تلاش بازیکنان و دعای خیر مردم خوزستان بتوانیم نماینده‌ای شایسته برای این استان باشیم و جام قهرمانی را برای مردم خوزستان به ارمغان بیاوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازی دوم تیم‌های پتروشیمی بندر امام (ره) و مهرام تهران در چارچوب مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز در سالن ورزشی شهرک اندیشه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/72008/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول