اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خبر داد

دستگیری فردی که خودروی همسرش را آتش زد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری فردی که برای انتقام‌گیری از جدایی همسر خود خودروی او را آتش زده بود، خبر داد.

دستگیری فردی که خودروی همسرش را آتش زد

مصطفی طلوعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با شکایت فردی مبنی بر آتش‌سوزی خودروی وی در یکی از روستاهای شهرستان زنجان، کارآگاهان پلیس آگاهی زنجان تحقیقات خود را برای یافتن عامل یا عاملان این آتش‌سوزی آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: شاکیه در اظهارات خود به ماموران پلیس گفته است که چندی پیش به منزل پدری خود رفته و در نیمه‌های شب با شنیدن صدای مهیب انفجار از خواب بیدار و به اتفاق خانواده به بیرون از منزل رفته و خودروی خود را در حال حریق می‌بیند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های صورت گرفته این آتش‌سوزی عمدی بوده است، تصریح کرد: کارآگاهان به بررسی سرنخ‌های اولیه پرداختند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس بررسی‌ها عامل آتش‌سوزی آشنایی قبلی با صاحب خودرو داشته است، اضافه کرد: تحقیقات گسترده پلیسی و پی‌جویی‌های تخصصی آغاز و مشخص شد شاکیه با فردی به صورت موقت ازدواج و از او جدا شده است.

طلوعی با بیان اینکه جدایی شاکیه از همسر خود انگیزه‌ای برای آتش‌سوزی بوده است، ادامه داد: به این ترتیب همسر سابق شاکیه به عنوان مظنون شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به نام «ک-ع» دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شده است، افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم برای انتقام‌گیری از شاکیه در نیمه‌های شب با یک خودروی سمند مشکی وارد روستا شده و پس از آتش زدن خودرو متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان اظهار داشت: متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و با صدور حکم روانه زندان شد.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول