اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زنجان خبر داد

دست رد ماموران نیروی انتظامی به کیف پر از ارز

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زنجان از رد پیشنهاد کیف پر از ارزهای خارجی توسط ماموران نیروی انتظامی زنجان خبر داد.

دست رد ماموران نیروی انتظامی به کیف پر از ارز

حسین عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به دستگیری دو سارق در زنجان اظهار داشت: این دو سارق تحت عنوان توریست اقدام به سرقت از مغازه‌داران زنجانی می‌کردند.

وی با بیان اینکه سارقان پس از دستگیری توسط پلیس اقدام به پیشنهاد رشوه به ماموران نیروی انتظامی کرده‌اند، افزود: آن‌ها یک کیف حاوی انواع ارزهای خارجی را به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد داده بودند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد: دو مرد میانسال که سعی می‌کردند خود را تبعه کشور ترکیه جا بزنند، وارد مغازه‌ای در مجتمع نور شده و درخواست تبدیل ارز را می‌کنند که صاحب مغازه در حین کار متوجه تناقضات شده و پلیس را در جریان قرار می‌دهد.

وی به حضور ماموران کلانتری 12 زنجان در محل مجتمع نور اشاره کرد و گفت: پلیس پس از حضور در محل اقدام به دستگیری دو متهم کرده است.

عبدی با اشاره به پیشنهاد رشوه متهمان در حین انتقال به ماموران گفت: آن‌ها کیف حاوی انواع ارز خارجی از جمله دلار، لیر ترکیه، یوان کره، درهم امارات و مقداری پول رایج کشور را به ماموران داده بودند.

وی با اشاره به رد پیشنهاد رشوه از سوی ماموران تصریح کرد: در بازرسی از متهمان گواهینامه جعلی و دو کارت عابربانک داخلی و خارجی هم کشف و به همراه وجوه پیشنهاد شده، ضمیمه پرونده شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زنجان به خریدهای پایان سال اشاره کرد و گفت: شهروندان و فروشندگان باید توصیه‌های امنیتی را جدی گرفته و فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورند.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول