اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مکارم شیرازی عنوان کرد

مقابله بیش از پیش نیروی انتظامی با مفاسد آشکار

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم با تاکید بر مقابله بیش از پیش نیروی انتظامی با مفاسد آشکار گفت: اگر چه جرائم پیچیده شده اما توسط پلیس قابل حل است.

مقابله بیش از پیش نیروی انتظامی با مفاسد آشکار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه کار پلیس یک کار کلیدی است اظهار داشت: آرامش تنها در جامعه‌ای که از شرایط مطلوب امنیتی برخوردار است محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه بار تأمین امنیت تنها بر دوش پلیس نیست، اما مردم در این موضوع تنها نیروی انتظامی را می‌شناسند گفت: پلیس قم باید در صدا و سیما مرکز استان در خصوص آموزش مسائل پیشگیرانه و فرهنگی حضور پررنگ‌تری داشته باشد.

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر مقابله بیش از پیش نیروی انتظامی با مفاسد آشکار افزود: اگر چه جرائم پیچیده شده اما توسط پلیس قابل حل است و حضور نیروی انتظامی در سطح جامعه به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر تأثیر بسزایی در کاهش جرائم دارد.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) که فرمودند زمانی فرا می‌رسد علم از شهر قم به تمام دنیا می‌رسد تصریح کرد: طبق این روایت همان‌طور که قم در مسائل علمی به عنوان یک الگو مطرح است در مسائل اخلاقی نیز باید الگوی جهان باشد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مسئولان کشور باید برای استان قم حساب ویژه‌ای باز کنند اظهار کرد: شهر قم ام القرای جهان تشیع است و این مهم می‌طلبد تا مسئولان نگاه ویژه‌ای به امنیت و آبادی این شهر داشته باشند.

مکارم شیرازی از قم به عنوان آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و بیان داشت: خدمت پلیس قم به شهروندان به عنوان یک عبادت در نامه اعمال ثبت و ضبط می‌شود.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول